Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Sunscreen Protection - Τα αντηλιακά μου!


To πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχουμε το καλοκαίρι είναι το αντηλιακό μας! Τα αντηλιακά μόνο καλά μπορούν να μας προσφέρουν και ιδού μερικά από αυτά: 



1. Η τρύπα του όζοντος ολοένα και μεγαλώνει και έτσι το σώμα μας πρέπει να προστατευθεί από τις βλαβερές επιδράσεις της ηλιακής ακτινοβολίας όλο τον χρόνο. Οι υπέρυθρες ακτινοβολίες του ήλιου δεν μας κάνουν κακό μόνο το καλοκαίρι. Στην πραγματικότητα διαπερνούν τα σύννεφα χωρίς καμιά δυσκολία.

2. Τα ποσοστά του καρκίνου του δέρματος αυξάνονται και το αντηλιακό συμβάλλει αποδεδειγμένα στην αντιμετώπισή του. Δεν έχει σημασία αν είστε ανοιχτόχρωμοι ή σκουρόχρωμοι. Όλοι οι τύποι επιδερμίδας κινδυνεύουν.
3. Βοηθάει στην πρόληψη των πανάδων και των αποχρωματισμών της επιδερμίδας. 
4. Βοηθάει επίσης στη μείωση των κόκκινων φλεβών και των κόκκινων σημείων στο πρόσωπο.
5. Καθυστερεί την ανάπτυξη ρυτίδων και την πρόωρη γήρανση. Εκτιμάται μάλιστα ότι το 90% από τα ορατά σημάδια γήρανσης που έχουμε, δεν εξαρτάται από το πόσο χρονών είμαστε, αλλά από το πόσο έχουμε εκθέσει την επιδερμίδα μας στον ήλιο.

(http://www.huffingtonpost.gr/)

Στην αγορά μπορείτε να βρείτε άπειρα αντηλιακά για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Υπάρχουν αντηλιακά με χαμηλούς δείκτες προστασίας (SPF) 5 με 25 αλλά και με μεγάλους δείκτες προστασίας 30 με 50. Το καλοκαίρι στην Ελλάδα βέβαια απαιτεί αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας καθώς ο ήλιος είναι πάρα πολύ δυνατός και μπορεί εύκολα να κάνει ζημιά στο δέρμα. Η διαφορά του δείκτη προστασίας 30 με τον δείκτη προστασίας 50 δεν είναι πολύ μεγάλη καθώς ο πρώτος προστατεύει κατά 97% από τον ήλιο ενώ ο δεύτερος 98%. Η υφές των αντηλιακών ποικίλουν και μπορείτε πλέον πολύ εύκολα να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει (κρέμα, λάδι, αόρατο mist κτλ). 

Τα αντηλιακά πρέπει να τα εφαρμόζουμε τουλάχιστον 20 λεπτά πριν την έκθεση μας στον ήλιο και να τα ανανεώνουμε κάθε 2 ώρες, ιδιαίτερα μετά το μπάνιο και το σκούπισμα με την πετσέτα. 

Θα σας δείξω λοιπόν, ποια αντηλιακά επέλεξα εγώ για φέτος το καλοκαίρι και με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη και στην παραλία αλλά και στις καθημερινές μου δραστηριότητες. 

ΠΡΟΣΩΠΟ

Πρώτο και καλύτερο είναι το πολύ γνωστό αντηλιακό για το πρόσωπο από την Freezyderm που ονομάζεται Second Skin. Πολλές γυναίκες το προτιμούν καθώς προσφέρει υψηλή προστασία (spf50) και πολύ ελαφριά υφή που δεν είναι κολλώδης. Είναι σε μορφή άχρωμου τζελ, γλιστράει πολύ εύκολα πάνω στο δέρμα και το κάνει απίστευτα απαλό. Μπορεί πολύ άνετα να χρησιμοποιηθεί ως primer προσώπου καθώς η υφή του θυμίζει σιλικονούχα βάση. Για όσες κοπέλες το προτιμούν, το συγκεκριμένο αντηλιακό βγαίνει και με χρώμα. 




ΣΩΜΑ 

Για το σώμα μου φέτος εμπιστεύτηκα την εταιρία Avene και το αντηλιακό με Spf 50 σε μορφή σπρέι. Στην αρχή νόμιζα ότι θα ήταν σε μορφή αόρατου mist αλλά δεν είναι έτσι. Η υφή του είναι πολύ κρεμώδης και έχει ένα άσπρο χρώμα που μόλις το απλώσετε εξαφανίζεται. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ και απορροφάται χωρίς να αφήνει λιπαρότητα, οπότε είναι τέλειο και για μία βόλτα στην πόλη. Η ποσότητα του είναι πολύ μεγάλη και φαντάζομαι θα μου κρατήσει όλο το καλοκαίρι. Μου αρέσει πάρα πολύ και δεν έχω καεί ούτε μία φορά φορώντας το. 

ΜΑΛΛΙΑ

Για την προστασία των μαλλιών επέλεξα το σπρέυ Perfect Hydration με προστασία UV από την Pantene. Έχει μία απίθανη μυρωδιά και κάνει τα μαλλιά απαλά ενώ παράλληλα προστατεύει από την ακτινοβολία του ήλιου. Το έχω χρησιμοποιήσει λίγες φορές αλλά προς το παρόν είμαι ευχαριστημένη. extra bonus: Κοστίζει 3 ευρώ! 

ΜΑΥΡΙΣΜΑ 


Το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι αντηλιακό και δεν προσφέρει καμία αντηλιακή προστασία αλλά ήθελα να το συμπεριλάβω καθώς είναι ένα προιόν που σχετίζεται με τον ήλιο και το μαύρισμα. Είναι από την Carroten το gel για πολύ έντονο μαύρισμα με άρωμα καρύδας. Μυρίζει φανταστικά και απλώνεται εύκολα! Είναι ένα πολύ λιπαρό προϊόν που μπορώ να το φορέσω μόνο στην παραλία αλλά έχω δει μεγάλη διαφορά. Σε καμία περίπτωση δεν το φοράμε μόνο του, αλλά πάνω από το αντηλιακό μας. Χρειάζεται ανανέωση μετά από τη βουτιά μας στη θάλασσα και μπορείτε να το βρείτε και σε άλλες εκδοχές.

Τα αγαπημένα μου κορίτσια από τα blog
women's stuffmynonboringworld και La beaute feminine που το έχουν δοκιμάσει προειδοποιούν ότι λερώνει πολύ το μαγιό. Εμένα το μαγιό μου είναι μαύρο και δεν είχα προσέξει κάτι. Οπότε να το έχετε υπόψη σας! 



 Αυτά ήταν λοιπόν τα αντηλιακά μου για φέτος. Θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω ποια είναι τα δικά σας! Ανυπομονώ όπως πάντα για τα σχόλια σας! Πολλά φιλιά! 


Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

9 σχόλια:

  1. Μόνο το αντηλιακό της Frezyderm έχω δοκιμάσει και μου άρεσε αρκετά, αν και νομίζω ότι αυτό με χρώμα είναι πολύ πιο καλό! Φιλιά κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου για το σχόλιο! Πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή
  2. απο frezyderm εχω δοκιμασει αυτο με το χρωμα και δεν εστρωσε καθολου στην επιδερμιδα μ. ειναι υπερβολικα ξηρο. Αυτο για τα μαλλιά θελω να το δοκιμασω οπωσδηποτε γιατι δεν εχω αντηλιακο μαλλιων και ψαχνω ενα οικονομικο. Για το τελευταιο προϊόν εχω να πω προσοχη κοριτσιαααα! λερωνει το μαγιώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το μαγιό μου είναι μαύρο και δεν το πρόσεξα ότι λερώνει. Θα το προσθέσω! εσύ είδες διαφορά με το μαύρισμα;

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραιο ποστ!!
    Θέλω να δοκιμάσω αυτό για τα μαλλιά!! Εγω αποφευγω να χρησιμοποιω προιοντα για εξτρα μαυρισμα γιατι λερωνει! Πολυ :Ρ
    Φιλια :*

    http://labeautefem.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αντηλιακό της Frezyderm είναι φοβερό! είχα πάρει παλιά αυτό της Carroten αλλά είχε αφήσει λεκέδες στα παρεό και στο μαγιό μου και το πέταξα. Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως είναι τέλειο! με έχει βολέψει και μένα πάρα πολύ. σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! φιλάκια κορίτσι μου

      Διαγραφή
  5. Αυτό της Frezyderm θέλω πολύ να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή