Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2016

Summer Essentials!(Face, Body, Hair)



Το καλοκαίρι επιτέλους έφτασε! Ξεκούραση, μπανάκια, ηλιοθεραπεία και αφόρητη ζέστη. Πριν από κάθε καλοκαίρι κάνω ένα ξεσκαρτάρισμα στα καλλυντικά μου, αποθηκεύω τα προιόντα που χρησιμοποιώ πιο πολύ το χειμώνα για να χρησιμοποιήσω τα προιόντα του καλοκαιριού. Φέτος, είχα πολλές ελλείψεις στα προιόντα περιποίησης οπότε ήταν η τέλεια ευκαιρία να δοκιμάσω καινούργια προιόντα.

Σε αυτό το post λοιπόν, θα σας δείξω τα δικά μου summer essentials, τα προιόντα δηλαδή που χρησιμοποιώ το καλοκαίρι και με βοηθούν να τα βγάλω πέρα με τον ήλιο και τη ζέστη. Δεν έχω συμπεριλάβει τα αντηλιακά ή τα προιόντα μακιγιάζ καθώς ετοιμάζω ξεχωριστό άρθρο για αυτά. 

Ας ξεκινήσουμε:



Ανήκω στην πλειοψηφία των ανθρώπων που το καλοκαίρι είναι η χειρότερη εποχή για τα μαλλιά τους, Αφυδατώνονται πάρα πολύ με τον ήλιο και τη θάλασσα, γίνονται ξηρά και γεμίζουν ψαλίδα. Φέτος λοιπόν, έκανα την επανάσταση ενάντια στη ζέστη και πήρα τη μάσκα LIMONNIK NANAI STRENGTH AND GROWTH HAIR MASK από Natura Siberica από τη σειρά Sauna and Spa. Είναι μία τρομερά ενυδατική αλλά παράλληλα ελαφριά μάσκα που την αφήνεται 10 με 15 λεπτά στα μαλλιά. Για μένα είναι κάτι σαν θεραπεία στα μαλλιά μου, χρησιμοποιώ μία μικρή ποσότητα από τη μέση και κάτω και βλέπω πολύ καλά αποτέλεσματα. Μόλις την ξεπλύνω τα μαλλιά μου είναι πάρα πολύ απαλά και νιώθω ότι καθώς τρέχει το νερό οι κόμποι φεύγουν και τα μαλλιά μου μένουν λεία. Το αποτέλεσμα αυτό κρατάει για δύο μέρες και είμαι τρομερά ευχαριστημένη. Είναι μία ακριβή μάσκα αλλά έρχεται στα 370ml και τελειώνει πολύ δύσκολα. Το χρώμα της είναι ένα ελαφρύ παστέλ γαλάζιο και ακόμα και η υφή της μάσκας είναι μεταξένια. 




Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να δοκιμάσω το Cleanance Gel από την Avene. Είναι ένα gel καθαρισμού που απευθύνεται σε ευαίσθητα και με τάση ακμής δέρματα και δεν περιέχει σαπούνι. Το χρησιμοποιώ εδώ και 1 μήνα καθημερινά και έχει κατέβει ελάχιστα, καθώς χρειάζεται μία πολύ μικρή ποσότητα για να κάνει αφρό. Σέβεται το ph της επιδερμίδας και απομακρύνει αρκετά τη λιπαρότητα. Είναι ένα προιόν που το συστήνω ανεπιφύλακτα καθώς είδα τα σπυράκια μου να εξαφανίζονται και να μην βγαίνουν άλλα. Το δέρμα μου είναι στα καλύτερα του και είναι το μόνο προιόν που εμπιστεύομαι πλέον. 














Ένα ακόμα προϊόν από τη Natura Siberica, είναι το 10 Icy Berries scrub. Περιέχει ολόκληρα berries και μικροκόκκους σε διαφορετικά μεγέθη και κάνει μία πολύ ωραία απολέπιση. Είναι αρκετά ενυδατικό, δεν γδέρνει το δέρμα και οι κόκκοι δεν λιώνουν εύκολα. Είναι ένα scrub που υπόσχεται και σύσφιξη αλλά δεν το χρησιμοποιώ πολύ καιρό για να δω αποτελέσματα. Μυρίζει καταπληκτικά και χαίρομαι πάρα πολύ να το χρησιμοποιώ. Έρχεται στα 370ml και το κατατάσσω στα καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει. \






Όταν ήμουν πιο μικρή, άνηκα στις γυναίκες που πίστευαν ότι ένα προϊόν αδυνατίσματος μπορεί να κάνει θαύματα. Και δυστυχώς ξόδεψα πολλά λεφτά μέχρι να αποδεχτώ ότι δεν είναι έτσι. Το παράτησα λοιπόν για πολλά χρόνια, αλλά για κάποιο λόγο μου ήρθε να δοκιμάσω το Body Slim από την Nip & Fab. Και πολύ καλά έκανα! Μέσα σε δύο βδομάδες καθημερινής χρήσης είδα τα πρώτα αποτελέσματα τα οποία ήταν ορατά και σε μένα και στους άλλους. Το μόνο που έκανα μαζί με αυτό το προϊόν είναι να πίνω πολύ νερό και να κόψω τα πολλά γλυκά. Το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ σε κοιλιά, μηρούς και μπράτσα και είμαι τρομερά ευχαριστημένη! Η υφή του είναι αρκετά παχιά αλλά απορροφάται αρκετά γρήγορα και ενυδατώνει πολύ ωραία. Στη συσκευασία αναγράφει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μετά απο γυμναστική ή ένα ζεστό μπάνιο για καλύτερα αποτελέσματα. Μόλις μου τελειώσει θα το ξαναπάρω και θα αναζητήσω και τα άλλα προϊόντα αυτής της σειράς. 



Βρήκα την καλύτερη ενυδατική κρέμα όλων των εποχών για το καλοκαίρι και είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Αν θέλετε λεπτόρευστη υφή, βαθιά ενυδάτωση, μεταξένιο δέρμα, άμεση απορρόφηση και φρέσκια μυρωδιά πρέπει να δοκιμάσετε την Ideal Body από τη Vichy! Η Vichy κάνει απίστευτη δουλειά στα προιόντα ενυδάτωσης και έχει γίνει μία από της αγαπημένες μου εταιρίες. Αυτή η κρέμα είναι η αγαπημένη μου και μου φτιάχνει τη διάθεση. Δεν είναι καθόλου λιπαρή οπότε τη βάζω ντύνομαι και φεύγω! Δεν μπορώ να ζητήσω τίποτα άλλο από μία κρέμα. 




Τελευταίο προϊόν για την ενυδάτωση του σώματος είναι το ξηρό λάδι από την εταιρία Nuxe. Το πήρα από τα Hondos Center της περιοχής μου με έκπτωση -40% οπότε ήταν η τέλεια ευκαιρία! Πήρα την εκδοχή με το shimmer (αν θέλετε υπάρχει και το απλό λαδάκι), και μπορώ να πω ότι έχει την πιο καταπληκτική λάμψη. Είναι αρκετά έντονη αλλά αυτό μ'αρέσει πάρα πολύ γιατί μου δίνει το summer glow που όλες ψάχνουμε το καλοκαίρι. Δεν είναι λιπαρό, απορροφάται εύκολα και μπορεί να χρησιμοποηθεί σε σώμα πρόσωπο και μαλλιά. Το έχω χρησιμοποιήσει και στα τρία και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τονίζει πολύ ωραία την περιοχή των ώμων, του μπούστου και των ποδιών. Αυτό όμως που με ξετρέλανε είναι η διάρκεια του shimmer! Πραγματικά δεν φεύγει με τίποτα, όσο και να βραχείτε και να ιδρώσετε το shimmer μένει εκεί όλη μέρα μέχρι να κάνετε μπάνιο και να το ξεβγάλετε. 




Τα χείλη μας το καλοκαίρι είναι πάρα πολύ ευαίσθητα καθώς αφυδατώνονται και σκάνε από τον ήλιο και το αλάτι. Ειδικά τώρα που φοράμε τα υγρά ανεξίτηλα κραγιόν χρειαζόμαστε τη μέγιστη ενυδάτωση. Κάποια στιγμή στη ζωή μου είχα κόλλημα με τα χείλη μου και δοκίμασα πάρα πολλά lip balm της αγοράς. Και έχω να σας πω το εξής: αφήστε όλα τα άλλα στην άκρη και πάρτε το lip balm της εταιρίας Nuxe, το Reve du miel που είναι μέσα στο βαζάκι! Δεν υπάρχει καλύτερο από αυτό, δεν υπάρχει πιο ενυδατικό! Η υφή του δεν έχει καμία σχέση με όλα τα άλλα, είναι πραγματικά σαν βούτυρο! Εισχωρεί σε βάθος, ενυδατώνει όσο δεν πάει, γεμίζει τις γραμμές των χειλιών και τα αφήνει τέλεια! Το φοράω συνέχεια και τα χείλη μου έχουν αλλάξει εντελώς. Δεν φεύγει καθόλου εύκολα από τα χείλη ακόμα και αν φάτε ή πιείτε. Το έχω πάντα μαζί μου αλλά δεν χρησιμοποιώ τα δάχτυλα μου για να το απλώσω. Απλά ακουμπάω τα χείλη μου πάνω στο προϊόν και παίρνω την ποσότητα που θέλω καθώς έχει μία πολύ μαλακή υφή. Δεν ξέρω τι άλλο να πω απλά πάρτε το!!! 





 Έχω να σας δείξω τον σύμμαχο μου για τα κουνούπια, το γαλάκτωμα με μύρτιλο και σιτρονέλα από τον Κορρέ. Είναι ένα ενυδατικό προιόν που μυρίζει λεμόνι και προστατεύει από τα κουνούπια. Προορίζεται για παιδιά οπότε είναι πολύ απαλό και ασφαλές για το δέρμα. Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και δεν είχα καμία επίθεση! 



















Τέλος, στην καθημερινή μου ρουτίνα υπάρχουν τα νεράκια για το πρόσωπο για δροσιά και αναζωογόνηση. Το πρώτο είναι το κλασσικό Evian, που είναι ένα απλό νεράκι χωρίς μυρωδιά που ενυδατώνει και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σετάρει το μακιγιάζ. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και πραγματικά μου σώζει τη ζωή. Η αλήθεια είναι ότι το θεωρώ αρκετά ακριβό για αυτό που είναι οπότε έψαξα μία πιο οικονομική λύση που είναι το ροδόνερο. Το ροδόνερο μπορείτε να το βρείτε σε οποιοδήποτε σούπερ μάρκετ και κοστίζει κάτω από 2 ευρώ. Μυρίζει υπέροχα και για μένα κάνει καλύτερη δουλειά από το Evian. 













Αυτά ήταν λοιπόν, τα δικά μου summer essentials για την περιποίηση των μαλλιών, του σώματος και του προσώπου. Σε λίγες μέρες θα ανέβουν τα αντηλιακά και τα προϊόντα μακιγιάζ. Ελπίζω να σας άρεσε! Ανυπομονώ για τα σχόλια σας! Πολλά φιλιά! 

Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

12 σχόλια:

  1. Είμαι στο ψάξιμο για νέο lip balm αυτό τον καιρό και διστάζω να πάρω το συγκεκριμένο της nuxe καθαρά λόγω της συσκευασίας :/ Την μάσκα μαλλιών θέλω να την δοκιμάσω κάποια στιγμή γιατί ο ήλιος ξηραίνει τις άκρες των μαλλιών ακόμα και αν δεν πηγαίνω στην παραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε αυτό το lip balm και δεν θα το μετανιώσεις! Είναι σαν θεραπεία για τα χείλη. Αυτό που κάνω εγώ τώρα που είναι ακόμα γεμάτο, είναι να μην χρησιμοποιώ τα δάχτυλα μου, απλά ακουμπάω τα χείλη μου κατευθείαν στο προιόν και παίρνω την ποσότητα που θέλω. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Με την vichy την πάτησα και πήρα το after sun που δεν μου αρέσει η μυρωδιά καθόλου. Από τις περιγραφές σου νομίζω πως θα μου άρεσε περισσότερο το Ideal Body! Το lip balm από nuxe νομίζω πως αυτή την βδομάδα θα πάω να το πάρω... και πολύ το καθυστέρησα.... χαχα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει το after sun αλλά το συγκεκριμένο έχει πολύ ωραία φρέσκια μυρωδιά και κάνει το δέρμα βελούδινο! Πηγαινε πάρε το lip balm σήμερα! είναι τέλειο! Πολλά φιλιά στρουμφίτα μου!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτά μπορώ να πω, εκτός από το λαδάκι από Nuxe στην απλή του μορφή, μου άρεσε πολύ μπορώ να πω. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις θέλω να μου πεις τη γνώμη σου! Φιλάκιαα

      Διαγραφή
  4. θελω και τα 2 απο nuxe!!!πού εισαι βρε κοριτσακι εσυ;; μας ελλειψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα κορίτσι μου μου πέσαν όλα μαζί αυτό τον καιρό! Και μένα μου λείψατε πολύυυυ!

      Διαγραφή
  5. έχω δοκιμάσει το τζελ από Avene και με βοήθησε και μένα αρκετά με την ακμή μου! Το ideal body το δοκίμασα σε δείγμα και μου άρεσε και αυτό, είναι πολύ ενυδατικό και άνετο στο δέρμα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα! Χάρηκα πάρα πολύ που σου ταίραξαν και εσένα! Φιλάκιαα

      Διαγραφή
  6. ξετρελάθηκα από natura siberica την hair mask. ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτην και θα δεις αμέσως διαφορά! Περιμένω γνώμη! Φιλιά!

      Διαγραφή