Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Hello Summer - What's in my beach bag!


Το καλοκαίρι έφτασε και επιτέλους θα ξεχυθούμε στις παραλίες! Γεμίζουμε λοιπόν, τις τσάντες της παραλίας, αφήνουμε όλες τις έννοιες στο σπίτι και απολαμβάνουμε το καλοκαίρι! Και κακά τα ψέματα, σε εμάς τις γυναίκες αρέσει να κουβαλάμε όλη μας την περιουσία μέσα στη τσάντα της παραλίας! Σε περίπτωση που κάτι χρειαστούμε...

Σήμερα λοιπόν, θα σας δείξω τι πράγματα επιλέγω να έχω στην τσάντα της παραλίας! Τα "άκρως απαραίτητα"...



Η τσάντα που επέλεξα να έχω μαζί μου είναι αυτή η φανταστική υφασμάτινη. Την είχε δώρο πέρσι ένα περιοδικό και πραγματικά με έχει βολέψει πάρα πολύ! Στο εσωτερικό της έχει αδιάβροχη επένδυση για να μένουν τα πράγματα προστατευμένα. 


Το πιο ογκώδες πράγμα στην τσάντα είναι φυσικά η πετσέτα! Να σας πω την αλήθεια συνήθως έχω τις παιδικές πετσέτες της αδερφής μου αλλά σήμερα είπα να πάρω κάτι που αρμόζει περισσότερο σε ενηλίκους. 


Πάντα έχω μαζί μου ένα καφτάνι για να φοράω κάθε φορά που θέλω να πεταχτώ κάπου. Το αγαπημένο μου είναι ένα μακρύ μαύρο από ελαστική δαντέλα. 






Μ'αρέσει τόσο πολύ να έχω μία μπαντάνα μαζί μου. Η αγαπημένη μου είναι η κλασσική κόκκινη που πάει τέλεια με το μαύρο μαγιό μου. Μου δίνει χρώμα, με προστατεύει από τον ήλιο και μου δίνει ένα pin up look που είναι τέλειο για το καλοκαίρι. 


















Εννοείται πως έχω μαζί μου αντηλιακό για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά καθώς χρειάζονται ανανέωση κάθε 2 ώρες και κάθε φορά που βουτάμε στο νερό. Αν θέλετε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για αυτά μπορείτε να δείτε το post που έκανα για αυτά ΕΔΩ




Εννοείται πως έχω μαζί μου το gel για έντονο μαύρισμα από την Carroten. Με βοηθάει πραγματικά στο μαύρισμα αλλά είναι πάρα πολύ λιπαρό και μπορώ να το χρησιμοποιήσω μόνο στην παραλία.


Μ'αρέσει να έχω κάτι για να καθαρίζω το πρόσωπο έτσι ώστε να μην μένει το αλάτι ή το χλώριο από την πισίνα πάνω στο δέρμα μου. Χρησιμοποιώ τα Pom Pon με υαλουρονικό, τα οποία δεν μου αρέσουν καθόλου για ντεμακιγιάζ αλλά για έναν απαλό καθαρισμό είναι μια χαρά. 




Έχω μαζί μου ένα σνακ γιατί συνέχεια πεινάω και γουργουρίζει η κοιλίτσα μου, και ξέρω πως αν δεν πάρω κάτι μαζί μου θα καταλήξω στην καντίνα να τρώω παγωτά και σάντουιτς.. 























Το πιο απαραίτητο, που είναι το αποσμητικό.






















Επίσης έχω μαζί μου το αγαπημένο μου ροδόνερο που δροσίζει και ενυδατώνει το πρόσωπο ενώ έχει μία πολύ ωραία μυρωδιά.






















Και τέλος έχω ένα μικρό νεσεσεράκι σε περίπτωση που θέλω να πάω κάπου μετά τη θάλασσα. Περιέχει τα άκρως απαραίτητα: μία ενυδατική (καθώς το δέρμα έχει ταλαιπωρηθεί από τον ήλιο και χρειάζεται ενυδάτωση), ένα ρουζ σε κρεμώδη μορφή, μία μάσκαρα, ένα lip balm και ένα αρωματάκι. 



















Αυτά ήταν λοιπόν όλα όσα κουβαλάω μαζί μου στην παραλία. Θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω τα δικά σας! Ανυπομονώ όπως πάντα για τα σχόλια σας. Πολλά φιλιά! 

Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ


6 σχόλια:

  1. τελεια και νοικοκυρεμενα!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ βοηθητικό post και πολύ οργανωμένη τσάντα! Στη δικιά μας χαμός! χεχε! έχουμε την ίδια τσαντούλα και είναι όντως πολύ βολική. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τέλεια για την παραλία! Μη φανταστείς... πάντα ξεκινάω το καλοκαίρι με οργανωμένη τσάντα και στα μέσα του καλοκαιριού βαριέμαι να τη φτιάχνω και γίνεται χαμός.. άσε που είναι και μες την άμμο! Πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή
  3. Χαχα! και εμένα γουργουρίζει πάντα η κοιλίτσα μου!!! Η δική μου τσάντα πάλι έχει πολλές πετσέτες και είναι ασήκωτη απο το βάρος, βλέπεις είμαστε και 4! το μόνο πράγμα που δεν έχω είναι καλλυντικά γιατί μετά τη θαλασσα ... πάω για ύπνο! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ θα χαιρόμουν πολύ να έβλεπα και τη δικιά σου! Mum's edition beach bag! <3 Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή