Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

The Blush Tag!



Ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ είναι το ρουζ. Δίνει χρώμα και υγεία στο πρόσωπο και μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά. Σήμερα, λοιπόν, θα κάνουμε ένα tag για τα αγαπημένα και μη ρουζ της συλλογής μου. Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ δύο πολύ γλυκά κορίτσια που με πρότειναν για να κάνω αυτό το tag. Η Stroumfita από το blog Stroumfita Smurf  (δείτε το δικό της tag εδώ) και η Κωνσταντίνα από το blog KwnstantinaN  (δείτε το δικό της tag εδώ). Κάνουν και οι δύο καταπληκτική δουλειά και προσωπικά τις θαυμάζω και εμπιστεύομαι απόλυτα τη γνώμη τους. 

Ας ξεκινήσουμε:



Καλύτερη συσκευασία




Frat Boy - The Balm 
Το ρουζ αυτό έχει την πιο αξιολάτρευτη συσκευασία! Γενικά η The Balm βγάζει εκπληκτικές συσκευασίες αλλά στο συγκεκριμένο  είναι το κάτι άλλο! Τα vintage πρόσωπα κοσμούν υπέροχα τη χάρτινη, τετράγωνη συσκευασία και μοιάζει σαν να έχει βγει από μία άλλη εποχή. Το peachy-pink ρουζ κάνει υπέροχη αντίθεση με το παστέλ γαλάζιο χρώμα που βρίσκεται τριγύρω. Το αποτέλεσμα δένουν οι υπέροχες ατάκες που βρίσκονται γραμμένες στο εσωτερικό. Είναι ένα ρουζ που μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που το βλέπω! 

Ομορφότερο Χρώμα



04 Hazelnut - Seventeen 
Ίσως το αγαπημένο μου ρουζ όλων των εποχών! Έχει ένα απίστευτο φυσικό μπρονζέ-ροδακινί χρώμα με φανταστική λάμψη που κολακεύει απίστευτα το πρόσωπο. Ιδανικό για άνοιξη και καλοκαίρι που θέλουμε ένα μπορνζέ ηλιοκαμένο αποτέλεσμα αλλά προσωπικά το χρησιμοποιώ πολύ και τους χειμωνιάτικους μήνες για να σπάσω λίγο το μουντό μακιγιάζ που τείνουμε να κάνουμε περισσότερο αυτή την εποχή. 


Καλύτερη απόδοση


07 Matte Blush - Dorothy L 
Είναι το πρώτο ρουζ που αγόρασα στη ζωή μου και έτυχε να είναι ότι πιο έντονο έχω στη συλλογή μου. Είναι εντελώς ματ και έχει μία καφέ κόκκινη απόχρωση. Είναι ένα ρουζ που δεν χρησιμοποιώ πλέον καθώς είναι πολύ πουδρένιο για τα γούστα μου και έχει τόσο έντονη απόδοση που μπορώ να πασαλειφτώ πολύ εύκολα! 



Καθημερινό ρουζ 



37 - Art Deco 

Αυτό το χειμώνα πραγματικά το φορούσα κάθε μέρα! Είναι ένα ρουζ με πολύ απαλή υφή, φανταστική απόδοση και δουλεύεται πολύ εύκολα με λίγες κινήσεις. Πρόκειται για ένα εκπληκτικό ροζ μωβ χρώμα που ταιριάζει απόλυτα στα χειμωνιάτικα μακιγιάζ. Έχει καφέ υποτόνους οπότε δίνει και σχήμα στο πρόσωπο (σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μπρόνζερ) και περιέχει ελαφρύ shimmer που δίνει μία απίστευτη φυσική λάμψη. 











Party ρουζ




Cream Blush - Natural - Κοrres
Η δικιά μου επιλογή σε ένα πάρτι look δεν είναι το συνηθισμένο λαμπερό ρουζ που κάνει τα μάγουλα πρωταγωνιστές. Χρησιμοποιώ την πιο φυσική απόχρωση που έχω στη συλλογή μου γιατί δίνω πολύ ένταση στα μάτια και στα χείλη και θα ήταν υπερβολή να τονίσω και τα μάγουλα. Το αγαπημένο μου είναι το κρεμώδες ρουζ από τον Κορρέ στην απόχρωση Natural. Αν και κρεμώδες, δεν βγάζει καθόλου λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας και μπλέκεται υπέροχα με την επιδερμίδα δίνοντας ένα φυσικό χρώμα. Ιδανικό και για ένα no makeup makeup look. 














Μετανιωμένη αγορά 




Mauve - Nyx 
Μια αγορά που με απογοήτευσε είναι το Mauve από την εταιρία Nyx. Το χρώμα στη συσκευασία φαίνεται ένα υπέροχο ροζ χρωματάκι αλλά δεν έχει καθόλου καλή απόδοση. Είναι πολύ αχνό στο πρόσωπο και θέλει πολλά περάσματα για να φανεί. Ίσως σε μία κοπέλα πιο ανοιχτόχρωμη από μένα να έγραφε καλύτερα, αλλά στο δικό μου δέρμα εξαφανίζεται. 
















Λιγότερο Χρησιμοποιημένο 



07 Matte Blush - Dorothy L 
Όπως είπα και παραπάνω, είναι ένα ρουζ που δεν το χρησιμοποιώ πια. Έχει ένα δύσκολο χρώμα και έχει μία πολύ πουδρένια σύσταση που βγάζει πολύ σκόνη στο πρόσωπο και γίνομαι χάλια. Επίσης κάποια στιγμή που κοίταξα τα συστατικά του και πρόσεξα ότι έχει 4 με 5 διαφορετικά Parabens, οπότε είναι ένα ρουζ που κάθεται στο συρτάρι. 



Περισσότερο χρησιμοποιημένο 



04 Hazelnut - Seventeen
Όταν πρωτοαγόρασα αυτό το ρουζ είχε μία καμπύλη προς τα έξω όπως όλα τα baked blushes. Το χρησιμοποίησα τόσο πολύ που έκανε ένα μεγάλο βαθούλωμα στη μέση! Πέρσι το φορούσα καθημερινά από την αρχή της άνοιξης μέχρι το τέλος του καλοκαιριού!




9. Αγαπημένη εταιρία

Οι δύο top εταιρίες για μένα στην κατηγορία των ρουζ είναι η Seventeen και η The Balm! 



10. Το καλύτερο ρουζ που ανακάλυψες αυτή την χρονιά



Havana - Anastasia Beverly Hills
Skyline - Too Faced 
Δεν είναι ακριβώς ρουζ, αλλά ο συνδυασμός δύο προϊόντων που δίνουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα! Αναφέρομαι στο μπρόνζερ από Anastasia στην απόχρωση Havana και στο ρουζ από Too Faced στην απόχρωση Skyline. Το πρώτο είναι ένα καφέ με πορτοκαλί υποτόνους και το χρησιμοποιώ σαν βάση και έπειτα από πάνω περνάω το Skyline που είναι ένα ψυχρό Baby Pink. Το αποτέλεσμα είναι ένα καταπληκτικό "καμμένο" ροζ και δίνει μία ηλιοκαμμένη όψη υγείας χωρίς να είναι υπερβολικό ειδικά τώρα το χειμώνα που το δέρμα μας είναι πιο άσπρο από ποτέ. 













11. Περισσότερο πρακτικό

Cream Blush - Natural - Korres
Το πιο πρακτικό είναι το κρεμώδες ρουζ στην απόχρωση Natural από Κορρέ. Το εφαρμόζουμε κατευθύαν από τη συσκευασία στα μήλα μας και απλά το ανακατεύουμε με τα δάχτυλα!












13. Πιο ακριβό



Stardust - Too Faced
Skyline - Too Faced
Τα πιο ακριβά ρουζ της συλλογής μου είναι το Stardust και το Skyline από Too Faced. Έχουν καταπληκτική απόδοση και διάρκεια και τα χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά. Αν έπρεπε να διαλέξω θα διάλεγα το Skyline γιατί πιστεύω ότι πάει πιο πολύ με τα χρώματα μου.















14. Πιο οικονομικό


70 Kissable - Essence 
Το πιο οικονομικό ρουζ που έχω δοκιμάσει είναι το 70 Kissable από την Essence. Έχει ένα βαθύ ροζ χρώμα και περιέχει λεπτοκομμένο χρυσό shimmer που δίνει μια πολύ ωραία λάμψη στο πρόσωπο. Μου αρέσει πολύ η απόχρωση και η απόδοση του αλλά δεν έχει καλή διάρκεια στο δικό μου δέρμα.


Αυτό ήταν λοιπόν, το tag! Ελπίζω να σας άρεσε! Ανυπομονώ όπως πάντα για τα σχόλια σας. Πολλά φιλιά! 

Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

7 σχόλια:

  1. Kαταρχήν, θέλω να σε ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις! Έπειτα, δεν ξέρω πιο ρουζ να πρωτοσχολιάσω, αλλά θα μιλήσω για το frat boy που έχει γίνει το καλύτερο ρουζ της the balm. Δεν το έχω στη συλλογή μου αλλά έχει υπέροχο χρώμα. Έχεις πολύ ωραίες αποχρώσεις στην συλλογή σου και πολύ καλές εταιρίες!! Φιλιά κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για τα υπέροχα σου λόγια αλλά και που με σκέφτηκες για αυτό το tag! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ωραία ρουζακια. Δεν ξέρω γτ αλλά πρέπει να είμαι η μόνη κοπέλα στον κοσμο που δεν της αρέσει να έχει το.ρουζ πολύ καλή απόδοση. Νιώθω σαν να λερωνομαι. Το.θελω απαλό.χιχι φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα θέλω με μέτρια απόδοση :p! Αν είναι πολύ αχνό μου σπάει τα νεύρα και αν είναι πολύ έντονο δεν μπορώ να το δουλέψω καθόλου! Άστα... Δεν βρίσκεις άκρη! Φιλάκιαααα <3

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο το έφτιαξες το tag... με φωτό κτλ.... Σ' ευχαριστώ που το έκανες. Σίγουρα κάποια στιγμή θα ήθελα να δοκιμάσω ρουζ από too faced. Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις, είμαι σίγουρη ότι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένη! Σε ευχαριστώ που με πρότεινες για το tag! Το απόλαυσα πραγματικά! Πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή
  4. φανταστικό tag το frat boy το έχω και εγώ και το λατρεύω :) έχω κάνει και εγώ ένα θέμα με ρουζ στο blog μου αν θες να ρίξεις μια ματιά :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/04/spring-blushes-2016.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή