Σάββατο, 26 Μαρτίου 2016

Rose Gold Make Up Tutorial - Welcome Spring!


Μπαίνει δειλά δειλά η άνοιξη και βγάζουμε από πάνω μας τη βαριά διάθεση του χειμώνα! Τα πάντα γύρω μας γίνονται πιο φωτεινά και εμείς ανανεώνουμε το μακιγιάζ μας. Σήμερα θα σας δείξω ένα από τα αγαπημένα μου μακιγιάζ για την άνοιξη, με λαμπερό δέρμα και Rose-Gold αποχρώσεις στα μάτια. Είναι ένα look πολύ φωτεινό και κοριτσίστικο και αμέσως μου φτιάχνει τη διάθεση. 


Ας ξεκινήσουμε:



Ξεκινάμε με τη βάση της αρεσκείας μας. Προσωπικά προτιμώ ένα make up μέτριας κάλυψης με ματ τελείωμα, που θα μου δώσει ομοιομορφία και θα με προστατέψει από τη λιπαρότητα που αρχίζω να έχω όταν ο καιρός είναι πιο ζεστός. Χρησιμοποιώ από την La Roche Posay το Μattifying Μousse Foundation. 















Δίνουμε σχήμα και χρώμα στο πρόσωπο με ένα bronzer ή ένα φυσικό ρουζ. Ξεκινάμε από τα μήλα και το τραβάμε προς τα πίσω για ένα πολύ φυσικό look. Χρησιμοποιώ από το Contour Kit της Anastasia, το χρώμα Java (ένα μπρόνζερ με ροζ υποτόνους) 
















Δίνουμε λάμψη στο πρόσωπο με ένα χρυσό highlighter, που πάει τέλεια με το rose - gold look. Τοποθετούμε στο κόκκαλο των ζυγωματικών και στην άκρη της μύτης. Χρησιμοποιώ το Flush από την παλέτα της Too Faced, Τhe Grand Palais. 
















Γεμίζουμε τα κενά το φρυδιών μας με μία σκιά και τους δίνουμε σχήμα. Χρησιμοποιώ την Belle Femme από την παλέτα της Too Faced, Τhe Grand Palais. 
extra tip : Αν θέλετε να δώσετε την αίσθηση ότι τα φρύδια σας είναι πιο ανασηκωμένα, κάντε τα λίγο πιο φαρδιά από την πάνω πλευρά. 













Βάλτε σε όλο το κινητό βλέφαρο μία βάση σκιάς ή μία κρεμώδη σκιά σε ροζ χρώμα. Χρησιμοποιώ την Twist Eyeshadow από τον Κορρέ στην απόχρωση Golden Pink (ένα φανταστικό ροζ χρώμα με χρυσές λάμψης που ταιριάζει ακριβώς στο look)












Τοποθετήστε στην εσωτερική και στην εξωτερική γωνία μία χρυσή σκιά, αφήνοντας κενό το μέσο του ματιού. Χρησιμοποιώ τη σκιά Wishlist από την παλέτα της Too Faced, Τhe Grand Palais.













Στο κενό που αφήσαμε προηγουμένως, τοποθετούμε μία μεταλλική ροζ σκιά ή ένα pigment και δουλεύουμε πολύ καλά στις άκρες για να ενωθεί με τη χρυσή. Χρησιμοποιώ το pigment από Nyx στην απόχρωση Sky Pink.
extra tip : Για ποιο έντονο και λαμπερό αποτέλεσμα βρέξτε λίγο το πινελάκι σας.












Τοποθετούμε μία καφέ ανοιχτή σκιά στην κόγχη για να δώσουμε βάθος στο βλέμμα αλλά και για να σβήσουμε τις σκιές. Χρησιμοποιώ την σκιά Cobblestone από την παλέτα της Too Faced, Τhe Grand Palais.












Κάτω από το φρύδι και στην εσωτερική γωνία του ματιού, βάζουμε μία ματ άσπρη σκιά για να δώσουμε φως. Προτιμώ σε αυτό το look μία ματ σκιά καθώς έχουμε δώσει ήδη πολλή λάμψη στα μάτια. Χρησιμοποιώ τη σκιά White Christmas από την παλέτα της Too Faced, Τhe Grand Palais.











Στην εσωτερική υγρή γραμμή του ματιού τοποθετούμε ένα μπεζ μολύβι για να κάνει το μάτι μας να φαίνεται πιο ανοιχτό και λαμπερό. Δεν θα χρησιμοποιήσω καθόλου σκούρα μολύβια ή eyeliner. Χρησιμοποιώ το μολύβι Silky Eye Pencil στην απόχρωση 50 από την Erre Due. 











Βάζουμε μία καλή στρώση μαύρης μάσκαρα στις πάνω και στις κάτω βλεφαρίδες. Χρησιμοποιώ την They're Real από Benefit.















Για να δέσει το αποτέλεσμα, βάζουμε ένα φωτεινό ροζ κραγιόν με ενυδατική σύσταση για να δείξουν τα χείλη μας πολύ ζουμερά. Χρησιμοποιώ το PK354 από Shiseido

Αυτό ήταν! 





Ελπίζω να σας άρεσε το ανοιξιάτικο μακιγιάζ. Εμένα είναι από τα αγαπημένα μου! Θα ήθελα μία χάρη! Πείτε μου σας παρακαλώ τα αγαπημένα σας pastel βερνίκια, γιατί είμαι σε αναζήτηση! Ανυπομονώ για τα σχόλια σας. Πολλά φιλιά!!! 


Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο κορίτσι μου!! Κι εύκολο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!! Τώρα σε παστέλ ειμαι και εγώ σε αναζήτηση!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου! Ψάχνω παστέλ αποχρώσεις σαν τρελή, αν βρεις σε παρακαλώ στείλε μου ένα μήνυμα να μου πεις! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή