Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2016

Mattifying Mousse Foundation - La Roche Posay - Review


Για πολύ καιρό ήμουν στην αναζήτηση ενός foundation που θα καλύπτει τις ανάγκες μου. Και η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν καθόλου εύκολο καθώς η επιδερμίδα μου είναι αρκετά δύσκολη και πολύ ευαίσθητη. Σε καθημερινή βάση χρησιμοποιώ BB Creams και CC Creams που δεν επιβαρύνουν τόσο την επιδερμίδα, αλλά χρειαζόμουν ένα make up για τις πιο επίσημες εξόδους μου αλλά και για τις μέρες που το δέρμα μου δεν συνεργάζεται. 



Μετά από πολύ αναζήτηση, δοκίμασα το Mattifying Mousse Foundation από τη La Roche Posay. Είναι ένα make up με μέτρια προς full κάλυψη και είναι σε μορφή μους. Το τελείωμα του είναι ματ οπότε είναι ιδανικό για τις μεικτές και τις λιπαρές επιδερμίδες ιδιαίτερα τώρα που ο καιρός είναι πιο ζεστός και τείνουμε να είμαστε πιο λιπαρές. Το χρώμα που επέλεξα είναι το Ivory αλλά η αλήθεια είναι πως το όνομα του δεν αντιπροσωπεύει την απόχρωση. Στις επιδερμίδες που είναι πάρα πολύ λευκές δεν θα ταιριάξει 100% αλλά αν το σβήσετε πολύ καλά στο λαιμό, η διαφορά δεν θα είναι ορατή. Στην επιδερμίδα μου βέβαια ταιριάζει πάρα πολύ καλά καθώς είμαι αρκετά λευκή αλλά όχι Χιονάτη. 



Δεν είχα ξαναδοκιμάσει foundation σε μορφή μους, και ήμουν αρκετά επιφυλακτική καθώς δεν ήξερα αν θα ταιριάξει στην επιδερμίδα μου. Η αλήθεια είναι ότι εξεπλάγην! Έχει απίστευτη υφή, γλιστράει και απλώνεται υπέροχα στο πρόσωπο. Ο τρόπος που ανοίγει την ώρα που το δουλεύουμε στο πρόσωπο είναι μοναδικός! Αφήνει το πρόσωπο τρομερά απαλό και δεν το αφυδατώνει καθόλου. Δεν έχει καμία σχέση με τα υγρά η κρεμώδη foundation που κάθονται στο πρόσωπο και πολλές φορές υπερτονίζουν κάποιες ουλές ή κάποια ξηρά σημεία. Αυτό απλώνεται σαν "σύννεφο" στην επιδερμίδα και "γεμίζει" κατά κάποιον τρόπο τα ψεγάδια του προσώπου και τις λεπτές γραμμές. 

Η κάλυψη του είναι πάρα πολύ καλή και έχει ένα φανταστικό τελείωμα. Κάνει το δέρμα αλαβάστρινο και συνάμα το αποτέλεσμα είναι τρομερά φυσικό. Προσωπικά δεν έχω ξαναβρεί foundation να συνδυάζει τέτοια κάλυψη αλλά τέτοιο αποτέλεσμα. Μετά τη χρήση το δέρμα είναι απίστευτα απαλό και όλα τα προϊόντα κάθονται υπέροχα από πάνω (όπως το μπρόνζερ και το ρουζ). Μία μικρή ποσότητα καλύπτει όλο σας το πρόσωπο καθώς γλιστράει και ανοίγει πανεύκολα στο πρόσωπο. Αν είστε ξηρή επιδερμίδα ή αν έχετε ξηρά σημεία στο πρόσωπο, καλό θα ήταν να έχετε ενυδατώσει πολύ καλά το πρόσωπο σας πριν το εφαρμόσετε καθώς είναι ματ και μπορεί να τονίσει τις ξηρές περιοχές. 

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες έχω αρκετά σημάδια και δυσχρωμίες στο πρόσωπο, και με μία στρώση από το συγκεκριμένο foundation καλύπτονται πάρα πολύ καλά. Δυστυχώς δεν μπορείτε να δείτε από τη φωτογραφία το τρομερό τελείωμα που έχει αλλά ελπίζω από τις περιγραφές που σας έδωσα να πήρατε μία ιδέα. 


      Χωρίς Foundation                                                             Μία στρώση από το Mattifying Mousse


Καλό είναι για την εφαρμογή του να χρησιμοποιείτε ένα φλατ καμπούκι πινέλο που θα βοηθήσει πολύ στο να γλιστρίσει το foundation και να απλωθεί τέλεια η μους αλλά και για να σας δώσει τη μεγαλύτερη δυνατή κάλυψη. Εμένα βέβαια, μου αρέσει πάρα πολύ να το απλώνω και με τα δάχτυλα καθώς έχει φανταστική υφή και νιώθω σαν να πιάνω βελούδο. Το δοκίμασα πρόσφατα και με σφουγγαράκι αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν απλωνόταν τόσο ωραία όσο με το πινέλο ή με τα δάχτυλα. 


                                          Το πινέλο που χρησιμοποιώ για την εφαρμογή του


Η τιμή του κυμαίνεται γύρω στα 23 ευρώ αλλά μπορείτε να το βρείτε σε ηλεκτρονικά φαρμακεία γύρω στα 16 ευρώ. Βγαίνει σε 5 αποχρώσεις (Ivory, Light Beige, Sand, Golden Beige, Honey Beige). Αν ενδιαφέρεστε για το συγκεκριμένο προϊόν, σας προτείνω να πάτε σε κάποιο φαρμακείο για να διαλέξετε την απόχρωση που σας ταιριάζει καθώς όπως σας είπα και παραπάνω οι αποχρώσεις είναι λίγο παράξενες.  

Κατά τη γνώμη μου είναι ένα φανταστικό foundation, ιδανικό για μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες. Αν εμφανίζεται συχνά σπυράκια όπως εγώ είναι πιστεύω ότι είναι το ιδανικό για εσάς καθώς η La Roche Posay είναι μία φαρμακευτική εταιρία που ενδείκνυται για ευαίσθητες επιδερμίδες. 

Αυτό ήταν λοιπόν το review! Ελπίζω να σας άρεσε! Αν το έχετε δοκιμάσει θέλω πάρα πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας, αν σας ταίριαξε και εσάς τόσο καλά ή αν έχετε κάποιο παράπονο από αυτό. Ανυπομονώ όπως πάντα για τα σχόλια σας. Πολλά φιλιά! 

Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

18 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται!!!! Στην φωτογραφία δείχνει τόσο όμορφο επάνω σου!!Είναι λίγο ακριβό αλλά θα το έχω υπόψιν μου για επόμενες αγορές!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! <3

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχο. Και ειδικά για όσους έχουν ακμή αλλά και δισχρωμίες..Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως! Εμένα με έχει σώσει! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Ωραία παρουσιαση! Δε θα το δοκίμαζαν γιατί η επιδερμίδα μ πλέον δε θέλει τπτ ματ! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου. Εμένα τον τελευταίο καιρό μόνο ματ θέλει! Φιλάκιαα

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο ποστ και ακρως ενημερωτικο μπορω να πω...
    για να ειμαι ειλικρινης, θέλω να το δοκιμάσω από περιέργεια και μόνο!
    φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω εντυπώσεις κορίτσι μου! Φιλιάα

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ποστ! αλλά για μένα δεν μου άρεσε καθόλου, δυστυχώς δεν θυμάμαι και πολύ καλά τους λόγους για τους οποίους δεν μου άρεσε μιας και έχουν περάσει πάνω απο 3 χρόνια που το είχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Το συγκεκριμένο foundation είτε θα το λατρέψεις είτε θα το μισήσεις. Το δέρμα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο! Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  6. Το έχω στην ίδια απόχρωση αλλά όχι σε μορφή μους, το κλασικό. Το είχα πάρει για να σπάω τα σκουρόχρωμα μεικαπ μου γι' αυτό και πήρα και το ανοιχτότερο.....(όντως και αυτό που έχω εγώ, για μια χιονάτη δεν κάνει, δεν είναι τόσο λευκό) Είναι φουλ ματ, σχεδόν αδιάβροχο θα το χαρακτήριζα. Δεν μου έκατσε καλά όμως γιατί δεν απλώνεται εύκολα. Εμένα με δυσκολεύει. Πρέπει να δουλευτεί γρήγορα πριν στεγνώσει και μου αφυδατώνει την επιδερμίδα ακόμα και μέσα σε ενυδατικό μεικάπ. Οπότε φαντάζομαι σε μους θα μου είναι ακόμα πιο στεγνό, χωρίς να είμαι βέβαια σίγουρη! Παρόλο αυτά το χάρηκα το post σου. Όπως πάντα αναλυτικό και με ωραίες φωτό. Το τελικό συμπέρασμα από μένα πάντως είναι πως τα συγκεκριμένα μεικάπ απευθύνονται σε πολύ λιπαρές επιδερμίδες. Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στρουμφίτα μου! Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό που λες αλλά το συγκεκριμένο γλιστράει πολύ ωραία. Σίγουρα όμως είναι για τις μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες. Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. mou thimizei arketa to anthliako me xrwma ths frezyderm! idia ufh k metria kalupsh.. isws to psaksw gia xeimwna giati akougete polu wraio <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το σχόλιο κοπέλα μου! Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  8. δεν το έχω δοκιμάσει αν και θέλω να δοκιμάσω κάποιο fountation της La Roche Pose ωστόσο έχω αρκετά ξηρή επιδερμίδα και δεν νομίζω να με βολέψει :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ και θα χαρώ να τα πούμε και εκεί :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις έγινα μέλος! Θα τα λέμε συχνα από δω και πέρα!

      Διαγραφή
  9. Κορίτσι έχεις tag:http://womensstuff83.blogspot.gr/2016/06/tag-all-about-eyes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα το κάνω σίγουρα!

      Διαγραφή