Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2016

Gel Nails At Home Without UV Lamp - Golden Rose Prodigy Gel Duo



Σε όλες μας έχει συμβεί να έχουμε το φτιάξει το τέλειο μανικιούρ και μέσα σε μία μέρα να χαλάσει και να εκνευριστούμε! Σε μένα ειδικά που στα νύχια μου δεν κρατάει καθόλου το βερνίκι, μου συμβαίνει συνέχεια! Είμαι λοιπόν σε συνεχή αναζήτηση του ιδανικού προϊόντος (βερνικιού ή top coat) που θα κάνει το μανικιούρ μου πολύ περιποιημένο και θα κρατήσει πολλές μέρες. 

Μετά από την απογοήτευση μου από τα βερνίκια Infallible της L'Oreal Paris ήμουν πολύ διστακτική με κάθε προϊόν. Παρόλα αυτά είπα να δώσω μία ευκαιρία στο Prodigy Gel Duo από την εταιρία Golden Rose. Είναι ένα προϊόν που υπόσχεται εφέ Gel και μεγάλη διάρκεια (πάνω από εφτά ημέρες) χωρίς να χρειάζεται την ειδική λάμπα! Η συσκευασία περιέχει το χρώμα και το Top Coat και κοστίζει 5,50 ευρώ. 


Επέλεξα ένα πολύ σκούρο μπορντό χρώμα για να είναι απόλυτα ορατή η φθορά που θα υποστεί με το πέρασμα των ημερών και για να ελέγξω επακριβώς τη διάρκεια του.



Και τα δύο προϊόντα έχουν  ένα πάρα πολύ βολικό πινελάκι, αρκετά φαρδύ για να μπορούμε να το εφαρμόζουμε με ένα πέρασμα.




Οι οδηγίες χρήσης είναι πολύ απλές: 



1. Περνάμε μία στρώση από το χρώμα και περιμένουμε 2 λεπτά να στεγνώσει. Σε αυτή τη φάση το χρώμα βγαίνει πολύ πιο ανοιχτό από το τελικό αποτέλεσμα. 


2. Περνάμε και τη δεύτερη στρώση και περιμένουμε άλλα δύο λεπτά.


3. Περνάμε το Top Coat.




4. Αφήνουμε τα νύχια μας να στεγνώσουν στο φυσικό φως του ήλιου. Εγώ τα στέγνωσα με τη βοήθεια ενός φωτιστικού και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς το ίδιο.



Τα αποτελέσματα: 

Έμεινα έκπληκτη με το αποτέλεσμα! Τα νύχια μου έμοιαζαν πραγματικά σαν να είχα κάνει ημιμόνιμο! Το χρώμα απλώθηκε πανεύκολα και ομοιόμορφα και με το που εφάρμοσα το top coat είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό! Ήταν τόσο λαμπερά που πραγματικά καθρεφτιζόμουν πάνω στα νύχια μου. Δεν έχω ξαναδεί τα νύχια μου πιο λαμπερά με οποιοδήποτε προϊόν και αν είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Στέγνωσαν πάρα πολύ γρήγορα και έγιναν πολύ σκληρά με αποτέλεσμα να μην μου σπάσει κανένα νύχι όσο καιρό είχα αυτό το μανικιούρ.  




Την ίδια μέρα έβαψα δύο νύχια με διαφορετικό βερνίκι αλλά με το ίδιο top coat για να δω αν το toap coat λειτουργεί το ίδιο και με άλλα βερνίκια. Στον αντίχειρα έβαλα ένα βερνίκι του Κορρέ και στον δείκτη ένα βερνίκι από Beauty Line Cosmetics.


Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε καμία σχέση το αποτέλεσμα με τα υπόλοιπα νύχια. Δεν έδειχναν σαν να έχουν ημιμόνιμο ούτε είχαν την ίδια λάμψη.


Η διάρκεια: 

Το συγκεκριμένο προϊόν υπόσχεται αποτέλεσμα μεγάλης διάρκειας (πάνω από εφτά μέρες). 

Τα δικά μου αποτελέσματα ήταν λίγο διαφορετικά. Άφησα το μανικιούρ στα νύχια μου γύρω στις 8 ημέρες.

Τα νύχια στο αριστερό μου χέρι είχε μείνει ανέγγιχτο. Δεν είχε χαλάσει καθόλου, ούτε καν η άκρη. του νυχιού. 

Τα νύχια του δεξιού μου χεριού (το οποίο χρησιμοποιώ περισσότερο) είχε κάποιες φθορές. Είχε μείνει αξιοπρεπέστατο 6 ημέρες. Στην έβδομη ημέρα άρχισαν να ξεκολλάει το βερνίκι στις άκρες των νυχιών. Στην αρχή δεν φαινόταν πολύ αλλά μέχρι την όγδοη ημέρα είχαν χαλάσει αρκετά. 

Όσο για τα νύχια που είχαν διαφορετικό βερνίκι, τα αποτελέσματα δεν ήταν τόσο καλά. Ναι μεν είχαν μία καλύτερη διάρκεια από το συνηθισμένο αλλά είχαν μεγαλύτερες φθορές από τα υπόλοιπα νύχια (ειδικά το βερνίκι από Beauty Line Cosmetics). 

Το βερνίκι αφαιρείται πανεύκολα με ξεβαφτικό νυχιών (με ή χωρίς ασετόν) όπως ένα απλό βερνίκι. Τα νύχια μου δεν είχαν υποστεί καμία φθορά. 

H τελική μου άποψη είναι πάρα πολύ θετική. Δεν έχει μείνει κανένα άλλο βερνίκι τόσο πολύ καιρό στα νύχια μου! Συνήθως το μανικιούρ μου κρατάει 3 με 4 ημέρες (το πάρα πολύ). Δεν έσπασε κανένα νύχι όσο καιρό το είχα στο μανικούρ μου. Το αποτέλεσμα που δίνει στα νύχια φαίνεται πολύ επαγγελματικό, λες και πραγματικά έχεις κάνει ημιμόνιμο. Η σειρά έχει πολλές αποχρώσεις και σίγουρα θα πάρω πολλές ακόμα! 

Αυτό ήταν λοιπόν το Review μου για το Prodigy Gel Duo από την Golden Rose! Ελπίζω να σας άρεσε και πραγματικά να σας βοήθησα! Ανυπομονώ για τα σχόλια σας. Πολλά φιλιά!


Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το post σου! Για τα βερνίκια της L'oreal κι εγώ δεν έχω καταλήξει ακόμα αν μου αρέσουν ή όχι! Από την Τετάρτη έχω στα νύχια μου το κόκκινο της σειράς κι ακόμα δεν φαίνεται άσχημο αν και έχουν χαλάσει ελαφρώς οι άκρες του(από την παρασκευή κιόλας). Το συγκεκριμένο φαίνεται να αφήνει ωραίο αποτέλεσμα! Αν θέλω να αγοράσω κι ένα δεύτερο χρώμα θα πρέπει να αγοράσω ξανά και το top coat ή διατίθενται και μόνα τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γεωργία μου! Δυστυχώς εγώ το έχω βρει μόνο σε σετάκι μαζί με το top coat . Θα το ψάξω και αν το βρω και μόνο του θα σε ενημερώσω, Φιλάκιαα <3

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια τα βερνικια! Μολις ανακαλυψα το blog σου !!!
    http://beautybyxara.blogspot.gr/2015/09/back-to-school-makeup.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου! Μόλις είδα το blog σου και είναι υπέροχο! Έγινα μέλος και θα τα λέμε συχνά από δω και πέρα. Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Κορίτσι φαίνονται πολύ όμορφα και γυαλίζουν πολύ! αν έχουν και αυτήν την διάρκεια τότε είναι σούπερ!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ ωραία βερνίκια! Θα πάρω σίγουρα και άλλα χρώματα! 'Εχει και nude αποχρώσεις και είναι υπέροχες! Πολλά φιλιά κορίτσι μου

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται τέλειο και με τρομερή λάμψη! Τα βερνίκια της L'oreal και μένα δεν μου άφησαν καλή εντύπωση.. φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα με απογοήτευσαν πολύ τα βερνίκια της L'oreal! Αλλά αυτά μου έκατσαν υπέροχα. Αν τα δοκιμάσεις περιμένω εντυπώσεις! Φιλάκιααα <3

      Διαγραφή
  5. Όντως τα βερνίκια από L'oreal σπάνε νεύρα! Αυτό όντως φαίνεται πολλά υποσχόμενο και θα το έχω στα υπόψιν!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα και εγώ νευρίασα με τα Infallible! Αυτά ευτυχώς μου κάτσανε καλύτερα. Αν τα δοκιμάσεις περιμένω τη γνώμη σου! Φιλάκιαα <3

      Διαγραφή