Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2016

Retro Matte Liquid Lipcolour By Mac (Lady Be Good) - Review



Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα τα καινούργια Liquid Lipstick από την εταιρία Mac και έγιναν αμέσως ανάρπαστα! Στο εξωτερικό έχουν κυκλοφορήσει γύρω στις 15 αποχρώσεις αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουν έρθει ακόμα όλες. 



Τα χρώματα ποικίλουν και μπορείτε να βρείτε από τα πιο ευκολοφόρετα nudes μέχρι τα πιο έντονα κόκκινα και τα πιο ιδιαίτερα μωβ. Προσωπικά είμαι άνθρωπος των nudes οπότε διάλεξα την πio φυσική απόχρωση της σειράς που ονομάζεται Lady Be Good.





Ας μιλήσουμε πρώτα για τη συσκευασία του!

Έρχεται σε ένα πλαστικό μπουκαλάκι των 5ml το οποίο είναι διάφανο ώστε να μπορούμε να δούμε την απόχρωση και έχει το κλασσικό μαύρο καπάκι που έχουν όλα τα κραγιόν της Mac. 
































Το απλικατέρ του είναι πάρα πολύ βολικό για να εφαρμόζουμε εύκολα το υγρό κραγιόν. Είναι αρκετά φαρδύ στη μία μεριά έτσι ώστε να καλύπτουμε μεγάλη επιφάνεια σε δευτερόλεπτα αλλά και πολύ λεπτό στην άλλη ώστε να το εφαρμόζουμε στις γωνίες με μεγάλη ευκολία. Το πινελάκι έχει πάνω του όση ποσότητα χρειαζόμαστε για να καλύψουμε όλη την επιφάνεια των χειλιών χωρίς να χρειαστεί να το ξαναβουτήξουμε. Η μυρωδιά του είναι πολύ ευχάριστη (δεν μυρίζει τόσο πολύ βανίλια όσο τα κραγιόν της Mac. Mοιάζει πολύ με τη μυρωδιά των Lip Stain των Sephora.)



Η απόχρωση που διάλεξα ονομάζεται Lady Be Good και στα δικά μου μάτια είναι η ομορφότερη nude φυσική απόχρωση που έχω δει ποτέ. Πάντα έψαχνα το τέλειο φυσικό κραγιόν που να συνδυάζει ροζ ροδακινί και καφέ, και το βρήκα!. Ανάλογα με το φωτισμό που έχει εκείνη τη στιγμή το χρώμα φαίνεται διαφορετικό. Άλλες φορές φαίνεται λίγο πιο ροζ, άλλες πιο ροδακινί και άλλες φορές κυριαρχούν οι καφέ υποτόνοι! Είναι μία απόχρωση που σε ξεγελάει και κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο μεγάλα. Πάει με όλα τα μακιγιάζ και μπορεί πολύ άνετα να φορεθεί και με ένα smokey ή με ένα no makeup makeup look! 

Όταν το πρωτοεφαρμόσετε η απόχρωση ίσως σας φανεί πιο ανοιχτή αλλά μόλις στεγνώσει παίρνει την απόχρωση που βλέπετε στη συσκευασία. 

         Μόλις το εφαρμόσετε                                                                         Μόλις στεγνώσει 



Η σύσταση τους στην αρχή είναι πολύ κρεμώδης και απόδοση τους είναι ότι πιο έντονο και opaque έχω δει στη ζωή μου. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα στεγνώνει και γίνεται απόλυτα ματ. Αυτό όμως που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι ότι δεν είναι καθόλου ξηρά στα χείλη! Όση ώρα το φορούσα δεν ένιωσα ποτέ να με τραβάει (πάντα όμως πριν την εφαρμογή κάνω scrub στα χείλη μου)! Για να είμαι ειλικρινής δεν ένιωθα καν ότι φοράω κάτι στα χείλη μου. Κρατάει πάρα πάρα πάρα πολλές ώρες στα χείλη (ακόμα και στα δικά μου που τα δαγκώνω συνέχεια) και χρειάζεται κάποιο προϊόν ντεμακιγιάζ με λάδι για να αφαιρεθεί. Προσωπικά έχω μείνει εντυπωσιασμένη με τη σύσταση και τη διάρκεια του προϊόντος!




Η τιμή του είναι στα 24,50 ευρώ. (Για προϊόν της Mac είναι ΟΚ, αλλά σε γενικό πλαίσιο το βρίσκω ακριβό). Για το λόγο αυτό, αν θέλετε να το δοκιμάσετε, προτείνω να περιμένετε το -20% που βάζει η Mac κατά περιόδους, ώστε να σας βγει πιο οικονομικά. 

Σε αυτό το προϊόν βρήκα μόνο ένα αρνητικό. Κάποιες φορές (όχι πάντα) κάθεται περίεργα τις φυσικές γραμμές των χειλιών. Αυτό ίσως συμβαίνει λόγω του κρύου και των χειλιών μου που πολλές φορές είναι αφυδατωμένα. Παρόλα αυτά, είναι κάτι που το παρατηρώ εγώ όταν έχω τον καθρέφτη κοντά στα χείλη μου και δεν είναι τόσο ορατό στους άλλους. 

                     Για να σας δείξω τι εννοώ έφερα την κάμερα πολύ κοντά στα χείλη μου.

Αυτό ήταν λοιπόν το review! Ελπίζω να σας άρεσε και να είπα αρκετές πληροφορίες για το προϊόν. Ανυπομονώ για τα σχόλια σας! Πολλά φιλιά. 


Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ



14 σχόλια:

  1. Υπέροχο φαίνεται και σου πάει πολύ!!
    Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο από αυτή την σειρά,αλλά θα ήθελα και μάλλον θα προτιμήσω κάτι παρόμοιο με αυτό,σε nude απόχρωση δηλαδή!Μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο review και θα χαρώ αν δω κι άλλα σε προϊόντα μακιγιάζ και όχι μόνο! :)
    Φιλάκια πολλά!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι απίστευτη. Αν το δοκιμάσεις περιμένω εντυπώσεις! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται υπέροχο nude! Πολύ ωραίο το review σου. Σίγουρα θα το τσεκάρω την επόμενη φορά που θα βρεθώ κοντά σε κάποιο κατάστημα Mac :)

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε! Έχει γίνει δεύτερο δέρμα μου αυτό το προϊόν! Το φοράω συνέχεια! Εύχομαι να το ευχαριστηθείς και εσύ! Φιλάκιαα

      Διαγραφή
  3. Φενεται τελειο..πολυ όμορφο χρώμα ☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανέμορφο χρώμα πραγματικά! Το έχω λατρέψει! Πολλά φιλιά Άννα μου

      Διαγραφή
  4. Επειδή έχω πολλά κραγιόν της MAC από την εποχή που είχα πάθει MACομανία -ευτυχώς το ξεπέρασα- έτσι κάνουν τα πολύ ματ... κάθονται στις λεπτές γραμμές και αφυδατώνουν τα χείλια.... αν έχεις και ξηρά χείλια από φυσικού σου όπως εγώ δεν το αποφεύγεις... πάντως το χρώμα είναι από τα κλασικά nude που μου αρέσουν πολύ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ την είχα περάσει αυτή τη φάση :P! Όντως τα ματ αφυδατώνουν τα χείλη αλλά αυτό μου φάνηκε λίγο περίεργο. Το lip stain από sephora δεν μου είχε κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, αντιθέτως μου γέμιζε κάπως τις γραμμές. Παρόλα αυτά είναι τέλειο! Το φοράω συνέχεια. Φιλάκια Στρουμφίτα μου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο χρώμα και στα χειλάκια σου φαίνεται υπέροχο! το έχω εδώ καιρό στην λίστα, ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου! Είχε πολύ όμορφα χρώματα αλλά εγώ πάντα διαλέγω τα nudes (η βαρετή γυναίκα :P), νομίζω ότι μου πάνε πιο πολύ! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. είναι τόσο τέλειο? θα κλάψω τώρα γιατί την μέρα που τα έφεραν έτυχε να είμαι στο μαγαζί και τα σνόμπαρα λόγο τιμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε αδικώ! Δεν είναι καθόλου φτηνό. Ρίξε τους πάντως μία ματιά! Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και η απόχρωση και η σύνθεση! Πολλά φιλιά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  7. Αχ ποσο υπεροχη αποχρωση! Γενικα εγω δεν το χω με τα υγρα κραγιον γιατι στεγνωνουν και δεν προλαβαινω να τα δουλεψω...εσυ εχεις και πολυ καλοσχηματισμενα χειλη οποτε το αναδεικνυεις! Θα ηθελα πολυ παντως να το δοκιμασω.στις εκπτωσεις βεβαια! Λαι σιγουρα θα προτιμησω nude αποχρωση! Ευχαριστουμε για το υπεροχο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κορίτσι μου! Είσαι και εσύ λάτρης των Nude; Εμένα είναι τα αγαπημένα μου! Καλά θα κάνεις και θα τα δοκιμάσεις στις εκπτώσεις γιατί η τιμή τους είναι αρκετά τσιμπημένη. Βέβαια μου είπαν ότι έγιναν αμέσως sold out, πήγα τις προάλλες και δεν βρήκα κανένα :(, οπότε φαντάζομαι ότι στις εκπτώσεις θα γίνει χαμός! Πολλά φιλιά κορίτσι μου

      Διαγραφή