Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2016

My Hair Care Routine and My Hair Desaster Story!



Καλή χρονιά σε όλους! Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου το 2016 να είναι η χρονιά μας και να μας φέρει μόνο υγεία και ευτυχία! Κάνοντας έναν απολογισμό, το 2015 ότι ήταν μία γλυκόπικρη χρονιά για μένα. Μέτρησα τα καλά και τα κακά και συνειδητοποίησα ότι τα κακά ήταν πολύ περισσότερα... Αν και λίγα τα καλά που μου συνέβησαν, ήταν τόσο σημαντικά για μένα, που κατά κάποιον εξισορρόπησαν την κατάσταση! Κάθε φορά που τελειώνει ένας χρόνος, νιώθω ότι είναι η τέλεια ευκαιρία για κάποιες αλλαγές και στόχους. Στόχοι μου για το 2016, είναι πρώτον, να μην αφήνω καταστάσεις να με επηρεάζουν τόσο πολύ και να μου χαλάνε τη διάθεση, δεύτερον να πίνω περισσότερο νερό μπας και μειωθούν οι μαύροι κύκλοι και να βάλω ένα πρόγραμμα μέσα στη μέρα μου για μην γουρουνιάζω στον καναπέ!  

Σήμερα θα μιλήσουμε για μαλλιά που όπως και να έχει είναι μία σημαντική δύναμη για μας! Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να κάνω μία πιο εντατική θεραπεία στα μαλλιά μου καθώς παρατήρησα αρκετή φθορά από τις βαφές! Άρχισα λοιπόν, από το καλοκαίρι να ψάχνω προϊόντα για βαθιά αναδόμηση και τους τελευταίους δύο μήνες έχω βρει τον καλύτερο συνδυασμό προϊόντων που πραγματικά μεταμόρφωσε τα μαλλιά μου! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...




My Hair Story 

Το φυσικό χρώμα των μαλλιών μου είναι μαύρο. Πριν αρχίζω τις βαφές τα μαλλιά μου ήταν κανονικά προς ξηρά αλλά πάντα ήταν πολύ λαμπερά. Ήμουν λοιπόν, πολύ περήφανη για τα μαλλιά μου και έλεγα πως δεν θα τα βάψω ποτέ. Δεν χρησιμοποιούσα καθόλου θερμότητα, πάντα τα είχα σε μία όμορφη αλογοουρά, τα έλουζα 3 φορές την βδομάδα και τα έκοβα κάθε 4 μήνες. Όταν ήμουν γύρω στα 15 τα μαλλιά μου είχαν φτάσει σχεδόν στη μέση μου. Τότε, πήρα την χειρότερη απόφαση της ζωής μου. Να κάνω μία αλλαγή. Πήγα στην κομμώτρια μου και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα μακρύ γαλλικό καρέ. Θυμάμαι τόσο έντονα αυτή τη μέρα και το πόσο κλάμα έριξα... Τα μαλλιά μου είχαν φτάσει πάνω από το λαιμό και επειδή είναι σπαστά μόλις μου τα στέγνωσε έφτασαν στο αυτί. 

Όλα πήραν την κάτω βόλτα, άρχισα να ισιώνω κάθε μέρα τα μαλλιά μου για να φαίνονται όσο πιο μακριά γίνεται. Τα κατέστρεψα εντελώς, αφυδατώθηκαν και είχαν πάρα πολύ ψαλίδα. Εγώ βέβαια ούτε λόγος να τα κόψω. Περίμενα ένα χρόνο για να φτάσουν λίγο πιο κάτω από τους ώμους. 

Την ίδια περίοδο αποφάσισα με μία φίλη μου να κάνουμε κόκκινες ανταύγες (εννοείται μόνες μας..........). Τις κάναμε χάλια αλλά νιώθαμε θεές... Από τότε έχω κάνει πολλά πράγματα στα μαλλιά μου, είτε μόνη μου είτε σε κομμωτήριο. Τα έχω βάψει blue-black, καστανοκόκκινα, σοκολατί, μαύρο, καστανό, ξανά μαύρο και είχα κάνει και πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να γίνω κοκκινομάλλα. Κάποια στιγμή βαρέθηκα και τα άφησα στην ησυχία τους για ένα χρόνο. Η ρίζα μου είχε φτάσει κάτω από το αυτί και τα υπόλοιπα ήταν ένα ανοιχτό καστανό. 

Τα μαλλιά μου για πολύ καιρό ήταν φριζαρισμένα, πολύ ξηρά και μάλιστα υπήρχε μία περίοδος που χτενιζόμουν και έφευγαν πολλές τρίχες. 

Ιδού: 











Μετά από ένα χρόνο αποχής αποφάσισα να προσπαθήσω ξανά να γίνω κοκκινομάλλα και επιτέλους τα κατάφερα. Έβαψα 3 φορές τα μαλλιά μου τους τελευταίους 6 μήνες μέχρι να βγάλω το χρώμα που ήθελα. 

Σε αυτή τη φάση έχω περίπου 3 δάχτυλα ρίζα και δεν ξέρω τι ακριβώς θα κάνω με τα μαλλιά μου. Σκέφτομαι ή να συνεχίσω το κόκκινο για λίγο ακόμα ή να τα βάψω ένα φυσικό μαύρο και να τα αφήσω πάλι στην ησυχία τους. 

Όπως και να έχει το μαλλί μου ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ και έκανε πάλι ψαλίδα. Έπρεπε να το σώσω. Σταμάτησα να χρησιμοποιώ θερμότητα και άρχισα να κάνω εντατική περιποίηση στα μαλλιά μου. 


My Hair Care Routine 

Moroccan Argan Oil Shampoo - Avon 


To σαμπουάν που χρησιμοποιώ τους τελευταίους 2 μήνες είναι το Moroccan Argan Oil από τη σειρά Advance Techniques της Avon. Είναι ένα τρομερά ενυδατικό και πλούσιο σαμπουάν που το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν πολύ ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά. Λέει ότι είναι για όλους τους τύπους μαλλιών αλλά εγώ πιστεύω πως είναι αρκετά βαρύ για όσες έχετε λιπαρά μαλλιά. Είναι εμπλουτισμένο με το γνωστό έλαιο argan που είναι ότι καλύτερο για τα μαλλιά, κάνει πολύ πλούσιο αφρό και καθαρίζει πολύ καλά. Μου αρέσει να το αφήνω περίπου 5 λεπτά ώστε να εισχωρεί το έλαιο στα μαλλιά και έπειτα το ξεβγάζω.  













Miracle Moist Conditioner - Aussie

Μετά από το λούσιμο χρησιμοποιώ πάντα ένα conditioner για να ενυδατώσει τα μαλλιά και να τα αφήσει ευκολοχτένιστα. Το αγαπημένο μου είναι το Miracle Moist από την Aussie. Μυρίζει τσικλόφουσκα και είναι πάρα πολύ θρεπτικό για τα μαλλιά, αλλά συνάμα είναι πολύ ελαφρύ και δεν τα βαραίνει. 













3 Minute Miracle Reconstructor Mask - Aussie

Λόγω της φθοράς των μαλλιών μου χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιώ μάσκα σε κάθε λούσιμο. Μία από τις καλύτερες μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ είναι η 3 Minute Miracle Reconstructor από την Aussie. Είναι ουσιαστικά μία θεραπεία για τα μαλλιά και προσφέρει πολύ εντατική αναδόμηση. Η συσκευασία αναγράφει ότι την αφήνουμε από 1 μέχρι 3 λεπτά αλλά προσωπικά την αφήνω όσο περισσότερο μπορώ και πραγματικά βλέπω εκπληκτικά αποτελέσματα, ιδιαίτερα στο φριζάρισμα.















Νο Tangle - Macadamia 

Μόλις βγω από το μπάνιο, θα αφήσω τα μαλλιά μου τυλιγμένα σε μία πετσέτα για περίπου 10 λεπτά και έπειτα θα τα χτενίσω. Το καλύτερο βέβαια, θα ήταν να τα χτενίσω αφού έχουνε στεγνώσει εντελώς, αλλά αν το κάνω αυτό οι μπούκλες μου θα φριζάρουν και τα μαλλιά μου δεν θα στρώνουν με τίποτα. Ο πιστός μου φίλος εδώ και δύο χρόνια είναι η No Tangle από την Macadamia. Δεν την αλλάζω πλέον με καμία άλλη βούρτσα καθώς έχω δει πραγματική διαφορά στα μαλλιά μου. Ακόμα και τις εποχές που τα μαλλιά μου ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση, δεν μου έσπαγε σχεδόν καθόλου τις τρίχες και τα χτένιζε πάρα πολύ εύκολα.
extra bonus: Μετά από δύο χρόνια καθημερινής χρήσης , έχουν φύγει μόνο 3 δοντάκια!

Moroccan Argan Oil  - Avon 

Μετά το χτένισμα θα βάλω στις άκρες των μαλλιών μου το λαδάκι από την Avon (από την ίδια σειρά με το σαμπουάν). Είναι το πιο παχύρρευστο λάδι που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έχει μία πολύ πλούσια και συμπυκνωμένη σύνθεση και χρειάζεστε πολύ μικρή ποσότητα. Δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω όταν τα μαλλιά μου είναι στεγνά γιατί τα λαδώνει, οπότε το χρησιμοποιώ μετά το λούσιμο και βλέπω μία μεγάλη διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου αλλά και στις μπούκλες μου. Το προτείνω μόνο σε όσες έχετε πολύ κατεστραμμένο μαλλί, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση πιστεύω ότι θα είναι πολύ βαρύ και θα σας λαδώσει τα μαλλιά. Έπειτα είτε αφήνω τα μαλλιά μου να στεγνώσουν φυσικά είτε τα στεγνώνω σε χαμηλή θερμοκρασία για να μην τα καταστρέψω.







Elixir K Ultime - Kerastase 

Τελευταίο βήμα της περιποίησης μου είναι το Elixir K Ultime από την Kerastase. Είναι και αυτό ένα αρκετά πλούσιο λάδι (καμία σχέση όμως με αυτό της Avon) και το χρησιμοποιώ όταν τα μαλλιά μου έχουν στεγνώσει εντελώς. Είναι ένα λάδι που το βρίσκουμε μόνο στα κομμωτήρια, είναι εμπλουτισμένο με πολλά θρεπτικά συστατικά και κάνει καταπληκτική δουλειά με την θρέψη, την απαλότητα και την λάμψη των μαλλιών. Ένα φοβερό λάδι που πραγματικά το λατρεύω αλλά δυστυχώς το βρίσκω αρκετά ακριβό (37 ευρώ) και προσπαθώ να βρω κάποια εναλλακτική.  Χρησιμοποιώ μία μικρή ποσότητα κάθε μέρα στις άκρες των μαλλιών μου, για να τα κρατήσω υγιή και λαμπερά χωρίς φριζάρισμα.








Τέλος, θέλω να σας μιλήσω για δύο πολύ αγαπημένα μου οικονομικά προϊόντα (κοστίζουν γύρω στα 3 ευρώ το καθένα), που έχουν βοηθήσει πολύ τα μαλλιά μου και μπορούμε να τα βρούμε παντού. Η κρέμα περιποίησης από την Sunsilk για αναδόμηση είναι ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα εδώ και πολλά χρόνια. Είναι μία κρέμα που  δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και την εφαρμόζουμε στα μαλλιά μετά το μπάνιο όταν τα μαλλιά μας είναι ακόμα νωπά. Δεν βαραίνει καθόλου τα μαλλιά και δίνει καταπληκτικό σχήμα στις μπούκλες. Ίσως το προϊόν που να έχω αγοράσει πιο πολλές φορές στη ζωή μου να είναι το Spray Φροντίδας από την εταιρία Pantene. Μυρίζει τέλεια, φρεσκάρει τα μαλλιά και τα κάνει ευκολοχτένιστα, Το χρησιμοποιώ τις μέρες που τα μαλλιά μου χρειάζονται μία φρεσκάδα αλλά δεν μπορώ να τα λούσω. Δεν απορροφά την λιπαρότητα αλλά βοηθά με το φριζάρισμα και δίνει στα μαλλιά μία έξτρα φροντίδα.

Mε τα προϊόντα αυτά έχω δει μία πραγματική διαφορά στα μαλλιά μου. Η ποιότητα των μαλλιών μου έχει βελτιωθεί γύρω στο 80% και πιστεύω ότι ο συνδυασμός αυτών των προϊόντων είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει.

Αυτή ήταν λοιπόν η ιστορία και ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μου! Ελπίζω να σας άρεσε να μην σας κούρασα! Πείτε μου και εσείς ποια προϊόντα είναι τα αγαπημένα σας και ποια έχουν κάνει πραγματική διαφορά στα μαλλιά σας για να πάρω ιδέες! Ανυπομονώ για τα σχόλια σας! Πολλά φιλιά και καλή χρονιά!

Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ


14 σχόλια:

  1. Αχ αυτά τα μαλλιά! Τι βάσανο. Εγώ μετά από 20/xρονια τα εκοψα ένα μακρυυυ καρέ κ μπορώ να πω πως επιτέλους νιώθω πιο ανάλαφρη κ πιο "χτενισμενη" καθημερινά. Σίγουρα θα τα ξαναμακρυνω αλλά προς το παρόν το απολάμβανε! Τα προϊόντα aussi θέλω πολύ να τα δοκίμασω αλλά μ φαίνονται κάπως ακριβά. Ίσως πάρω μόνο το conditioner! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι αρκετά τσιμπημένα αλλά αξίζει να τα δοκιμάσεις! Χαίρομαι που ηρέμησες με τα μαλλιά σου, πρέπει και εγώ να πάω στο κομμωτήριο οπωσδήποτε για κούρεμα, αλλά πάντα διστάζω... Έχεις να κάνεις tag :P ! http://marylooo.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html#more

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτά τα μαλλιά! Τι βάσανο. Εγώ μετά από 20/xρονια τα εκοψα ένα μακρυυυ καρέ κ μπορώ να πω πως επιτέλους νιώθω πιο ανάλαφρη κ πιο "χτενισμενη" καθημερινά. Σίγουρα θα τα ξαναμακρυνω αλλά προς το παρόν το απολάμβανε! Τα προϊόντα aussi θέλω πολύ να τα δοκίμασω αλλά μ φαίνονται κάπως ακριβά. Ίσως πάρω μόνο το conditioner! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για μένα μακράν τα καλύτερα προϊόντα αν θέλεις να δοκιμάσεις, τα οποία χρησιμοποιώ εδώ και μήνες και έχουν πραγματικά αποτέλεσμα,
    1.moroccan oil treatment, απίστευτη ενυδάτωση, απίστευτο άρωμα, κοστίζει αλλά αξίζει
    2.Μάσκα diy με λάδι αβοκάντο,και coconut oil, 1 φορά την εβδομάδα...τα αφήνεις όλο το βράδυ σε ντομάτα με μεμβράνη

    Έχω ακούσει για τη μάσκα μαλλιών για ταλαιπωρημένα μαλλιά και βαθιά επανόρθωση,natura siberica η oblepikha, δεν την έχω δοκιμάσει γιατί δεν είχα θέμα, χρησιμοποιώ την gzel,αναγέννηση&θρέψη που επίσης είναι πολύ ενυδατική

    Καλά...η χτένα συμφωνώ είναι θεική..και το shampoo της avon, εγώ που έχω προς λιπαρό μαλλί μου κατσε κουτί.

    Έλλη από http://beautyflyeffect.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σου! Θα τα δοκιμάσω και θα σου πω εντυπώσεις! Έχω λάδι καρύδας αλλά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ λάδι από αβοκάντο! Λένε ότι είναι από τα πιο ενυδατικά! Μόλις σε έκανα tag ! Πολλά φιλιά
      http://marylooo.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html#more

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μάσκα της Aussie είναι θαυματουργή!! Εγώ μετά από πολυυύ κόπο να τα κάνω κόκκινα, κατάλαβα πώς τα μαλλιά μου ταλαιπωρήθηκαν πολύ και ήθελαν συνέχεια βάψιμο, οπότε έκανα ombre καστανό-ξανθό! Έχει βγει πλέον η φυσική μου ρίζα και έχει ηρεμήσει το κεφάλι μου!

    Εύα x
    http://clfv.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Μόλις επισκέφθηκα το blog σου και έγινα μέλος! Σου εύχομαι καλή αρχή και να το δεις όπως επιθυμείς! Τι θα έλεγες για το πρώτο σου tag;
      http://marylooo.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html#more

      Διαγραφή
  6. Τα μαλλιά είναι μεγάλο θέμα!!! Πολύ ωραία ή ανάρτηση σου και έχω και εγώ το λαδακι από Avon!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Πως σου φαίνεται το λαδάκι; Το χρησιμοποιείς μόνο σε βρεγμένα μαλλιά;

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! <3

      Διαγραφή
  8. Καλά ξέρεις πόσο μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις... πάντα αληθινή και άμεση! Από τις καλύτερες αναρτήσεις σου! Κακά τα ψέμματα... έχω καταλάβει πως βαμμένα μαλλιά = φριζάρισμα. Επίσης τα βαμμένα μαλλιά για να βγεις έξω από το σπίτι θέλουν χτένισμα (πιστολάκι, ρολά, ψαλίδι ισιώματος κτλ....) ειδικά χρώματα όπως το κόκκινο (τα είχα στο παρελθόν) και τα ξανθά που τα έχω τώρα! Θεραπείες και λαδάκια είναι η λύση και να χρησιμοποιείς θερμοπροστατευτικό προϊόν πριν από πιστολάκι κτλ.... Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο με συγκινείς πάρα πολύ! Ακριβώς όπως τα λες είναι...μεγάλο πρόβλημα τα μαλλιά... Να σου πω τη αλήθεια έχω αρχίσει να μετανιώνω που έβαψα τα μαλλιά μου! Είναι μεγάλος μπελάς. Σαν τα φυσικά μαλλιά δεν έχει. Σε ευχαριστώ για τη στήριξη σου και τα ωραία λόγια που μου λες! Μου δίνεις μεγάλη δύναμη

      Διαγραφή