Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015

How to: Contour and Hightlight





Η τεχνική του contour ή οι φωτοσκιάσεις ή τα κοψίματα είναι μία μαγική διαδικασία που μπορεί να καλοσχηματίσει, να μικρύνει ή ακόμα και να μεταμορφώσει το πρόσωπο μας. Μπορεί να κάνει ένα πρόσωπο να δείχνει πιο αδύνατο, να μικρύνει διάφορα σημεία του προσώπου όπως η μύτη και το μέτωπο και να φωτίσει τα σημεία του προσώπου για να αναδείξει το μακιγιάζ μας. Προσωπικά έχω στρογγυλό πρόσωπο χωρίς γωνίες, οπότε είναι μία τεχνική που κάνω συχνά στο πρόσωπο μου. Θέλει υπομονή και εξάσκηση για να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μέχρι να μάθεις να διαχειρίζεσαι σωστά το πρόσωπο σου το πιο πιθανό είναι να κάνεις πολλά λάθη. Αλλά μην ανησυχείς, όλες το έχουμε πάθει. Μέχρι να μάθω τι ακριβώς ταιριάζει στο πρόσωπο μου, έχω βγει από το σπίτι με πορτοκαλί φωτοσκιάσεις, έχω βγει σαν ντίσκο μπάλα από το πολύ highlighter και το πιο πετυχημένο μου ήταν όταν βγήκα λες και έχω φάει μπουνιά και στα δυο μου μάγουλα!

Για να κάνετε φωτοσκιάσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε κρεμώδη προϊόντα, είτε πουδρένια προϊόντα ή και τα δύο αν θέλετε ένα πολύ έντονο αποτέλεσμα. Το πιο σημαντικό στη διαδικασία αυτή είναι να χρησιμοποιήσετε ματ προϊόντα που θα μιμηθούν τις φυσικές σκιάσεις του προσώπου. 
Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε σκιές στα σημεία που θέλουμε να "διορθώσουμε" και να φωτίσουμε το υπόλλοιπο πρόσωπο ώστε να κάνει contrast. 

Θα σας δείξω, λοιπόν, πως κάνω εγώ τις κρεμώδης και πουδρένιες φωτοσκιάσεις και θα σας δώσω κάποια tips για να τις προσαρμόσετε στο δικό σας πρόσωπο. Εννοείται πως δεν ακολουθώ καθημερινά όλη αυτή τη ρουτίνα αλλά μόνο σε ειδικές περιστάσεις που θέλω να περιποιηθώ ιδιαίτερα τα κοψίματα μου. Στην καθημερινότητα μου χρησιμοποιώ κάποιο πουδρένιο προϊόν ίσα ίσα να δώσει λίγη διάσταση στο πρόσωπο (και η αλήθεια είναι ότι δεν το πετυχαίνω πάντα!)


Φωτοσκιάσεις με κρεμώδη προϊόντα: 




Για τη διαδικασία αυτή χρειαζόμαστε ένα κονσίλερ σε ανοιχτή απόχρωση, και ένα προϊόν σε σκούρα απόχρωση (αυτό μπορεί να είναι ένα foundation ή ένα κονσίλερ). Τον τελευταίο καιρό έχουν βγει στην αγορά κάποια ειδικά προϊόντα για φωτοσκιάσεις που είναι σε μορφή στικ και έχουν μία σκούρα και μία ανοιχτή απόχρωση. Εγώ σήμερα θα χρησιμοποιήσει το Ideale Concealer από την Seventeen και την σκούρα πλευρά από το Face Contour Duo από τα Sephora. Ο πιο εύκολος τρόπος για να σβήσουμε τις φωτοσκιάσεις είναι ένα σφουγγαράκι που θα απορροφήσει το περιττό προϊόν και θα κάνει πολύ φυσικό το αποτέλεσμα. 

Πριν αρχίσουμε την διαδικασία του contouring, μπορούμε να περάσουμε ένα προιόν κάλυψης στον τόνο της επιδερμίδας μας σε όλο πρόσωπο για να καλύψουμε τα σημάδια και να έχουμε μία ομοιόμορφη βάση.

Εφαρμόζουμε το ανοιχτό κονσίλερ κάτω από τα μάτια σε σχήμα τρίγωνου. Δεν ξεχνάμε την εσωτερική γωνία των ματιών που τείνει να είναι πιο σκούρα. Έπειτα δίνουμε φως κάτω από το φρύδι για να το ανασηκώσουμε. 

Φωτίζουμε το κέντρο του προσώπου (τη μέση του μετώπου, την γέφυρα της μύτης, πάνω από το άνω χείλος και το σαγόνι)
Περνάμε στο σκούρο προϊόν για να κάνουμε τα κοψίματα. 

Αρχικά σκιάζουμε τα πλαϊνά της μύτης,σχηματίζουμε την κόγχη μας και έπειτα τα ενώνουμε. 
Σχηματίζουμε ένα ημικύκλιο κάτω από το χείλος και γύρω από το το σημείο που φωτίσαμε. Αυτό θα δώσει την αίσθηση ότι το κάτω χείλος είναι πιο σαρκώδες.

Βρίσκουμε το κόκκαλο των ζυγωματικών και σκιάζουμε ακριβώς από κάτω. Σχηματίζουμε ένα τρίγωνο που όσο προχωράει θα μικραίνει και θα κατεβαίνει . Το πόσο χοντρή θα κάνουμε την βάση του τρίγωνου (δηλαδή το μέρος που βρίσκεται κοντά στο αυτί) εξαρτάται από τις αποστάσεις που έχουμε στο πρόσωπο. Η γραμμή πρέπει να τελειώνει εκεί που ξεκινάει το μάτι. Μπορείτε να το σταματήσετε εκεί ή να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία για να ανορθώσετε και να τονίσετε τα μήλα του προσώπου. 
Χαμογελάστε για να εμφανιστούν και να σηκωθούν τα μήλα σας και κάντε ένα ημικύκλιο που θα ξεκινά από την άκρη της μύτης, θα αγκαλιάζει το μήλο του προσώπου και θα ενώνετε με την υπόλοιπη γραμμή του προσώπου. Είναι μία διαδικασία που χρειάζεται εξάσκηση για να το πετύχετε, οπότε μην απογοητευτείτε αν δεν σας βγει με την πρώτη. Αν κάνετε κάτι που δεν σας ικανοποιεί απλά βάλτε λίγο από το ανοιχτό κονσίλερ και διορθώστε το. 

Σκιάζουμε περιμετρικά του μετώπου.


Και κάτω από το περίγραμμα του προσώπου για να τονίσουμε τις γωνίες (ή να σχηματίσουμε γωνίες αν δεν έχουμε) και να κρύψουμε το προγουλation (έτσι χαριτωμένα λέω εγώ το προγούλι για να μην με πιάσουν τα κλάματα κάθε φορά που το βλέπω)




















Και αυτό είναι το αποτέλεσμα πριν το σβήσουμε. Είμαστε λίγο σαν κλόουν αλλά δεν βαριέσαι... Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει να σας δει κάποιος άντρας σε αυτή την κατάσταση, εμένα με είδε ο πατέρας μου τις προάλλες και μου λέει τρομαγμένος ότι θα τον στείλω στο νοσοκομείο με τα αστεία μου. 



Με το σφουγγαράκι σβήνουμε καλά όλα τα προιόντα και τα ανακατεύουμε ξεκινώντας από τα σημεία που έχουμε φωτίσει.


Αυτό είναι το αποτέλεσμα. 



Φωτοσκιάσεις με πουδρένια προϊόντα:



Σε αυτό το σημείο μπορούμε να περάσουμε από πάνω πουδρένια προϊόντα για να κάνουμε πιο έντονο το αποτέλεσμα ή να παραλείψουμε την παραπάνω διαδικασία και απλά να χρησιμοποιήσουμε μόνο πουδρένια προϊόντα. Θα χρησιμοποιήσω το Contour Kit από Anastasia Beverly Hills 


Αρχικά βάζω μία πούδρα κάτω από τα μάτια για να σετάρω το κονσίλερ. Αν είστε λιπαρή επιδερμίδα και το χρειάζεστε, σετάρετε και το υπόλοιπο πρόσωπο. 


















Κάνοντας τη γνωστή φάτσα ψαράκι προσθέτουμε λίγο bronzer κάτω από το κόκκαλο των ζυγωματικών. Βάζουμε επίσης λίγο bronzer περιμετρικά του προσώπου και στα πλαϊνά της μύτης. 




















Προσθέτουμε λίγη πούδρα λάμψης εκεί που χτυπάει το φως (ψηλά στα ζυγωματικά, στη γέφυρα της μύτης και κάτω από το φρύδι.)



Done!




























Μετά από όλο το μακιγιάζ!



Ελπίζω να σας βοηθήσα και να σας έλυσα όποιες απορίες είχατε. Ανυπομονώ όπως πάντα για τα σχόλια σας. Πείτε μου εσείς τι χρησιμοποιείτε για τις φωτοσκιάσεις σας και τι τεχνικές κάνετε στο πρόσωπο σας. Πολλά φιλιά!

Αν θέλετε και δυσκολεύεστε να γίνετε μέλη στο blog μου ρίξτε μία ματιά εδώ

6 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό το post σου κ πολύ λεπτομερές. Εγώ κάνω contouring με πουδρενια προϊόντα. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Και εγώ καθημερινά κάνω κοψίματα μόνο με πουδρένια προϊόντα. Αυτή είναι μία ρουτίνα που ακολουθώ μόνο σε ειδικές περιστάσεις! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό το post σου κ πολύ λεπτομερές. Εγώ κάνω contouring με πουδρενια προϊόντα. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ τα μακιγιάζ που κάνεις, είναι τόσο επεξηγηματικά και όμορφα! Γέλασα πολύ με το σχόλιο σου για τον πατέρα σου, εμενα δεν είχε κανεις την τιμή να με δει σε τετοια φάση, ισως γτ δεν χρησιμοποιω τόσο συχνα κρεμωδη προιοντα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν, ελπίζω πραγματικά να βοηθάω! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Για φωτοσκιάσεις προτιμώ την δεύτερη εκδοχή με τις πούδρες... παρόλο που έχω ξηρή επιδερμίδα... Μου άρεσε πολύ και το ολοκληρωμένο σου μακιγιάζ στο τέλος! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή