Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Μέλη στο Blog (προβλήματα εγγραφής)

Γνωρίζω ότι πολλοί από σας αντιμετωπίζετε πρόβλημα στο να γίνετε μέλη στο blog μου. Είναι καθαρά πρόβλημα του Google, και όλον αυτό τον καιρό προσπαθώ να βρω μία λύση. Θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη για την ταλαιπωρία, προς το παρόν η μόνη λύση που βρήκα είναι η παρακάτω:



Υπό φυσιολογικές συνθήκες για να γίνεις μέλος σε ένα blog κάνεις κλικ στο μπλε πλαίσιο που λέει "Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου"


Οι περισσότεροι από εσάς όταν προσπαθήσετε να γίνετε μέλη στο blog μου, σας βγάζει το παρακάτω μήνυμα.

Και δυστυχώς όσες φορές και να ξαναπατήσετε, βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα!


Αν επιθυμείτε να γίνετε μέλη στο Blog μου, η μόνη προσωρινή λύση που βρήκα είναι η εξής: 


Αντί να πατήσετε στο μπλε πλαίσιο, κάντε κλικ στα δύο τετραγωνάκια που βρίσκονται δεξιά. 



Θα σας μεταφέρει σε ένα καινούργιο παράθυρο που θα δείχνει κάπως έτσι. Πατείστε το κουτάκι παρακολούθηση που βρίσκεται πάνω δεξιά. 




 Και μετά όλα κυλούν κανονικά. Κάντε κλικ στο κουτάκι που λέει " Παρακολούθηση αυτού του ιστολογίου" Με το οποίο γινόσαστε μέλη και σας μεταφέρει στο παρακάτω παράθυρο! Done!




Το ξέρω ότι είναι σιδηρόδρομος αλλά πραγματικά είναι ο μόνος τρόπος που βρήκα και είμαι τρομερά στεναχωρημένη για αυτό. Αν συνέβη και σε εσάς και ξέρετε κάποιον τρόπο να το λύσω σας παρακαλώ πείτε μου στα σχόλια. Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και τη στήριξη που μου δείχνετε ακόμα και με αυτές τις συνθήκες και ελπίζω να βρω τρόπο να το λύσω σύντομα. Πολλά φιλιά 


6 σχόλια:

  1. Γεια σου κοριτσι!
    Πριν μερικες μερες σε βρηκα και οντως δεν μπορουσα να κανω εγγραφη, αλλα μολις τα καταφερα με τις οδηγιες σου!
    μην στενοχωριεσαι, δν ειναι και τπτ δυσκολο;)
    θα χαιρομουν αν περνουσες μια βολτα και απο μενα!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Είμαι πολύ στεναχωρημένη για αυτό, ελπίζω να λυθεί σύντομα. Σίγουρα θα περάσω! Φιλάκιαα!

      Διαγραφή
  2. Εμένα μου ανοίγει το παράθυρο αλλά δεν μου βγάζει το παρακολούθηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο μου το blog μου κάνει πόλεμο :(! Ψάχνω συνεχώς για μία λύση, ελπίζω να βρω κάτι σύντομα. σε ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια πάντως. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. επιτέλους κατάφερα και έκανα εγγραφή .πολύ χρήσιμο . Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την εγγραφή! Πέρασε τόσος καιρός και δεν έχει φτιαχτεί ακόμα! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή