Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015

Αγαπημένα αρώματα για το φθινόπωρο!


Όλες οι γυναίκες αγαπάμε τα αρώματα που μας ταξιδεύουν, μας δίνουν αυτοπεποίθηση και σφραγίζουν την παρουσία μας! Αυτά είναι τα δικά μου αγαπημένα αρώματα για το φθινόπωρο, μου κρατάνε συντροφιά κάθε μέρα και συνοδεύουν τις πιο όμορφες στιγμές μου!

Η Laura Mercier προσφέρει μία γλυκιά απόλαυση με τα ζαχαρωτά της κλεισμένα σε κομψά μπουκαλάκια! Η σειρά προσφέρει απίστευτα γλυκιές μυρωδιές όπως κρέμα φυστικιού και κρεμ μπρουλέ. Αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η Ambre Vanille! Ο απαλός αισθησιασμός του κεχριμπαριού συνδυάζεται με τη ζεστασιά της βανίλιας και συμπληρώνεται με φρέσκες νότες μανταρινιού και ορχιδέας τίγρη, ελκυστικές νότες αμυγδάλου και καστανής ζάχαρης και στο τέλος έναν υπαινιγμό μοσχοβολιστού σανδαλόξυλου. Το αποτέλεσμα: απαλό, οικείο και απόλυτα εθιστικό.



Σαγηνευτικό, γλυκό και μυστήριο το άρωμα του Υves Saint Laurent. εμπνέει τις γυναίκες και βγάζει τη σέξυ μυστήρια πλευρά τους. Δεν είναι άλλο από το Manifesto! Περιέχει κέδρο, βανίλια, φραγκοστάφυλο και σανδαλόξυλο. Ένα πολύ ζεστό άρωμα, προσφέρει αυτοπεποίθηση και αισθησιασμό.  

Το άρωμα με φυλλόσυκο και φασκόμηλο μπορεί να μας ταξιδέψει σε έναν πρωινό περίπατο στο βουνό, που όλες οι μυρωδιές είναι τόσο έντονες δροσερές που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις! Μία πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά που δύσκολα βρίσκεις σε άλλο άρωμα, περιέχει Φύλλο Συκιάς, φασκόμηλο, Kίτρο, Περγαμόντο και Θυμάρι.

Το άρωμα του τριαντάφυλλου κλείνεται μέσα σε ένα κομψό μπουκαλάκι με το όνομα Parisienne του οίκου Υves Saint Laurent. Μας μεταφέρει σε μία βροχερή μέρα στους κήπους του Παρισιού ανάμεσα σε χιλιάδες τριαντάφυλλα που διακοσμούνται με μικρές σταγόνες βροχής! Φρέσκο, αισθησιακό και υπέροχο.

Τέλος, κλεισμένο στο πιο μικρό και βολικό μπουκαλάκι για την τσάντα, το Green Tea από Sephora είναι το ιδανικό άρωμα για τις πρωινές ώρες που θέλουμε να μυρίζουμε φρεσκάδα και ζωντάνια! Είναι γλυκό και ξινό ταυτόχρονα και έχει μία πολύ οικεία μυρωδιά από τα παιδικά μας χρόνια αλλά στην πιο κομψή εκδοχή της!

Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποια απο αυτά και ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα αρώματα! 

Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη στο Blog μου για περισσότερα post! 
Τα social media μου!

Πολλά φιλιά!

6 σχόλια:

  1. τί ωραια που τα περιγραφεις! το κακο ειναι οτι οταν διαβαζω για αρωματα δεν καταλαβαινω τπτ. δεν μπορω να καταλαβω τι μυρωδια μπορει να εχει. ειμαι τωρα σε αναζητηση. θα παω να τσεκαρω το πρωτο που μας παρουσιασες γτ μ κεντρισε το ενδιαφερον! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ δύσκολο να περιγράψω αρώματα, δεν είναι μόνο η μυρωδιά είναι η αίσθηση που σου δίνει το άρωμα και για τον καθένα είναι μοναδικό. Τα αρώματα από Laura Mercier είναι φανταστικά! Αν σου αρέσουν οι γλυκές μυρωδιές σίγουρα θα βρεις κάτι που σου αρέσει! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα αρώματα και ειδικά το φθινόπωρο γιατί το καλοκαίρι δεν τα αντέχω και πολύ πάνω μου με την ζέστη! Πολύ ωραίο post!

    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, ελπίζω να σε βοήθησα αν είσαι σε αναζήτηση για άρωμα. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο αυτά, αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω το υπέροχο μπουντουάρ σου!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! πρόσφατα μετακόμισα με το σύντροφο μου και το μπουντουάρ είναι το καμάρι μου! Το μόνο κακό είναι ότι λερώνεται εύκολα γιατί είναι άσπρο ξύλο...Αν ενδιαφέρεσαι είναι αρκετά οικονομικό αν το παραγγείλεις μέσω internet. Αυτή είναι η διεύθυνση:
      http://www.homemarkt.gr/0000A843.el.aspx
      Πολλά φιλιά γλυκό μου κορίτσι! σε ευχαριστώ πολύ για την στήριξη!

      Διαγραφή